יחזקאל: "חושבים רק על ניצחון נגד סכנין והבטחת ההישארות"

ניסן יחזקאל
ניסן יחזקאל | מאור אלקסלסי

עוזר המאמן של הירושלמים, שיעמוד על הקווים גם בראשון (20:25, ישיר בספורט1) עקב היעדרותו של קלינגר, דיבר לקראת המפגש. קלטינס: "עתידו של בניון? אנחנו לא יודעים מה עובר לו בראש". קונטה עשוי להתלבש

(גודל טקסט)

לחץ גדול בבית"ר ירושלים לקראת משחק התחתית הגורלי עבורה ביום ראשון באצטדיון טדי נגד בני סכנין (20:25, ישיר בספורט1), שרק ניצחון בו אמור להוציא את הקבוצה באופי סופי מקרבות התחתית ולהשאירה בליגה, בעוד הפסד יצמצם את הפער מהקו האדום לכדי חמש נקודות בלבד.

על הקווים יעמוד פעם נוספת ניסן יחזקאל בעקבות ההליך הכירורגי שעבר ניר קלינגר שחש ברע במהלך אחד האימונים בתחילת החודש ומאז מושבת מפעילות, אירוע שהתרחש מספר ימים לאחר שהבעלים משה חוגג סירב לקבל את התפטרותו. הבוקר יחזקאל היה גם מי שדיבר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול בני סכנין, כשלצדו ישב דוד קלטינס.

"אני לא מתעסק במינוי המאמן בסכנין או במצבם, אלא בבית"ר ירושלים. עובדתית אנחנו במומנטום לא טוב, אבל היה לי שבוע להכין את הקבוצה שלי", אמר יחזקאל בפתיחת מסיבת העיתונאים, "לא צריך להחדיר מוטיבציה למשחק נגד סכנין, זה טבוע ב-DNA של המועדון. האימונים בסדר גמור והשחקנים מבינים את החשיבות. לגבי הפצועים, מי שיצטרך לשחק ייתן את הכל ואנחנו נתעסק במי שנמצא כי יש לנו סגל טוב שצריך לנצח ולהבטיח את ההישארות".


"היה לי שבוע להכין את הקבוצה, צריכים לנצח ולהבטיח את ההישארות" (מאור אלקסלסי)


מרחק שמונה נקודות מהקו האדום:
"זה צריך להספיק אם ננצח ביום ראשון ואז זה גם יהיה מעשי. זה פער מבטיח ואני לא מסתכל על הפסד, אלא רק על ניצחון  שיגמור את הסיפור. זה מגיע לקהל שלנו שמגיע לו ניצחון אחרי הרבה מאוד זמן. אני לא הראשון שאומר שהתוצאות העונה מאכזבות, אבל אפשר לסיים אותה בטעם טוב ומה שהיה מת מבחינתי".

אם קלינגר מעורב בהכנות: "אני משתדל לא להפריע לו בימים האלה כי הוא צריך את המנוחה שלו. אני מדבר איתו רק על שלומו ולא על כדורגל. אם הוא יחזור העונה? לא יודע, מאוד מקווה שכן. אשמח ומקווה שזה יקרה עוד העונה, אבל אם לא אז אני בטוח שבעונה הבאה הוא יהיה חזק יותר".

מצבו של קונטה: "הוא מתאמן כמעט באופן מלא, אבל אם הוא לא יהיה כשיר במאת האחוזים לא אסכן אותו".


קונטה. עשוי להתלבש (דני מרון)

על יוסי בניון: "לא תפקידי להתעסק בעתידו בעונה הבאה. הוא יקבל את ההחלטות שלו עם הבעלים ולא אדבר על זה".

לצדו של המאמן ישב גם דוד קלטינס: "המומנטום באמת לא כל כך טוב, אבל כולנו מכירים את חשיבות המשחק ונעשה את הכל כדי לסיים את העונה הלא קלה הזו על הצד הטוב ביותר. כולנו מחכים למשחק, מוכנים ומקווים שהקהל יבוא וייתן פוש אחרון".

חשיבות המשחק לאוהדים: "בבית"ר ירושלים מרגישים היטב את האווירה המיוחדת לפני משחק כזה וזה נותן מוטיבציה לשחקנים, זה עוזר לנו. זה משחק עם חשיבות מיוחדת לכל אוהד וכמו שאנחנו עברנו עונה לא פשוטה, כך גם הם וזו הזדמנות להחזיר להם".

מצבו של קלינגר: "הוא חסר לכולנו, כל השחקנים אוהבים אותו ואני בטוח שכולם מקווים שהוא ישוב במהרה. בינתיים אנחנו עם ניסן ואנחנו מעריכים אותו והוא עושה את הכל כמו שצריך. מקווים להביא לקלינגר בשורות טובות".


קלטינס. "עונה לא פשוטה" (דני מרון)

תפקודו כמגן ולא בקישור: "קונטה רוב העונה לא היה כשיר ונוצר מצב שאני הייתי המגן הימני הראשון. בכל מקום שניסן או ניר יגידו לי לשחק, אעשה זאת ואנסה על הצד הטוב ביותר. מקווה שאני מוכיח את עצמי כמגן ושתהיה לי הזדמנות".


על האפשרות שבניון ימונה לתפקיד מקצועי:
"אנחנו גם לא יודעים, זו החלטה שהוא יקבל ואנחנו לא יודעים מה עובר לו בראש. כיף לנו להעביר איתו את העונה ומה שהוא יבחר זו החלטה שלו".

היום תערוך הקבוצה אימון נוסף לקראת ההתמודדות, כשבספק למשחק נמצא עידן ורד שסובל משברי מאמץ קטנים בכף הרגל. ורד שיחק כך בחודש האחרון ובזכות פגרת הנבחרות יכול היה להתאושש, אולם טרם התאמן עם חבריו השבוע ולקראת המשחק תתקבל החלטה אם לאפשר לו שלא להתלבש למען התאוששות מלאה או שמא הוא יקבל זריקה ויעמוד לרשות הצוות המקצועי.

בתוך כך, הבוקר הודיעה המשטרה על הרחקתם של שלושה מאוהדי הקבוצה בעקבות זריקת רימון עשן במשחק נגד הפועל ת"א בתחילת החודש. שניים הורחקו עד תום העונה הבאה וחשוד נוסף הורחק עד תום עונת 2020/2021.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי