בלבול: "אין תירוצים, נגיע במטרה לשמח את הקהל"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ספורט1

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המפגש בשבת בנתניה, שהפסד בו יעניק את האליפות למכבי ת"א: "הפגרה הגיעה בזמן". לביא: "לא רוצים שהם יחגגו עלינו". לואיס ויסנטה מתאו עשוי להתמנות למנהל המקצועי של הנוער

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק בשבת באצטדיון בנתניה נגד מכבי תל אביב (21:00), משחק שהפסד בו לא רק עלול לסבך את הקבוצה במאבק על המקום השני והכרטיס לאירופה, אלא יעניק רשמית את האליפות ליריבה המושבעת. למסיבת העיתונאים התייצבו המאמן מרקו בלבול והקשר נטע לביא.

תחילה היה זה בלבול שדיבר לקראת המפגש: "רוצה לברך קודם את כל צוות הנבחרת, כי הניצחון על אוסטריה מהווה גאווה גדולה ואני מקווה שהם ימשיכו באותה היכולת. זה טוב שיש לפעמים מנוחה, השחקנים היו זקוקים לזה, אבל הפגרה כעת מאחורינו ואנחנו מתכוננים כמו לכל משחק ובאים עם אותה גישה ורצון. מהיום שהגעתי אמרתי שנבוא לכל משחק במטרה לנצח ולשחק כדורגל טוב וכך גם הפעם".

הרצון למנוע מהאוהדים לראות את אוהדי מכבי ת"א חוגגים אליפות בשבת: "אנחנו יודעים שנפגוש את הקבוצה הכי טובה בליגה, אבל יש לנו את הרצונות והחשבונות שלנו. אנחנו עושים דרך טובה להוציא את ההפסד האחרון לבני יהודה ואפשר לראות שהשחקנים נחושים, משחקים טוב ונכון ושאנחנו מאוד מאוזנים. נבוא במטרה להמשיך את הכדורגל שלנו ולשמח את הקהל".

חשיבות המשחק נגד מכבי ת"א: "אני מגיל 8 במכבי חיפה ומכיר את היריבות בין שני מועדוני פאר אלה, גם הייתי בצד השני במשך שנתיים, אבל אנחנו מתכוננים למשחק כמו לכל משחק כדי שנעמוד במטרות שלנו – אנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה ולהשיג את המקום השני. חשוב שנהיה באירופה, מכבי חיפה צריכה להיות בכל שנה באירופה, ואנחנו מרוכזים במטרות שלנו. אם הם יצליחו לסיים עונה ללא הפסד? אני לא עושה חשבונות בשבילם, אלא מתרכז במכבי חיפה".


"לא עושה חשבונות והשוואות". בלבול (מאור אלקסלסי)

כמה פגעה פגרת הנבחרת בהכנות: "לכל הקבוצות חסרים שחקנים, לא רק לנו. יש לנו מספיק זמן כדי להתכונן ונבוא מוכנים. לא יהיו שום תירוצים, לא פגרה ולא מנוחה – זו מנוחה שבאה לנו בזמן".

ההפסד לבני יהודה במחזור שעבר: "אנחנו מאוכזבים מאיך ששיחקנו ומהתוצאה. אחרי תקופה מאוד טובה שלנו זה קרה, אבל ניתחנו את הדברים, אנחנו מתקנים ומוכנים למשחק נגד מכבי ת"א".


מעמדו של מוחמד עוואד:
"הוא שחקן טוב, שחקן מצוין, אבל יש לנו בחלק הקדמי רוטציה טובה עם שחקנים מוכשרים. לכל משחק אני בוחר את התלכיד שנראה לי הכי נכון למשחק ולשיטה, כי לכל שחקן יש סגנון שונה. בכל משחק אני עושה את ההתאמות שלדעתי הכי טובות למכבי חיפה".


עוואד. "לכל שחקן בהתקפה סגנון שונה" (מאור אלקסלסי)


מינויו של ג'ובאני רוסו:
"אני שמח על הצטרפותו לצוות המקצועי. שיחקתי איתו ואימנתי אותו, ודרך אגב היו לי עוד כמה מועמדים לתפקיד ואני שמח שהוא הצטרף. הוא בעקרון עוזר מאמן שיהיה אחראי על מושאלים, צעירים וישמש גם כסקאוט. זה תפקיד שחשוב שיהיה למועדון".

לאחר מכן היה זה הקשר נטע לביא שאמר לקראת המפגש: "כולנו יודעים כמה המפגש הזה חשוב עבור הקהל, אבל גם לנו. הייתה לנו פגרה קצרה וחזרנו לעבוד מאוד קשה ומתכוננים למשחק בצורה מאוד טובה כי יודעים כמה הוא חשוב. אנחנו נילחם ונשחק כדורגל טוב, נשחק התקפי בניסיון לנצח. ברור שאנחנו לא רוצים שהם יחגגו עלינו, גם לנו יש מטרות ולכן זה משחק סופר חשוב אחרי שפתחנו את הפלייאוף ברגל שמאל. כל משחק בפלייאוף הוא על שש נקודות, אבל מכבי חיפה זה מועדון ענק ששואף הכי רחוק שאפשר וכרגע המטרה היא חד משמעית להגיע לאירופה".

במקביל להכנות למשחק הגדול בשבת, הודיעו הירוקים על מועמדותו של הספרדי לואיס ויסנטה מתאו לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. מתאו בן ה-34 עבד במשך שש שנים במחלקת הנוער של ולנסיה ושימש כמנהלה המקצועי בשנתיים האחרונות, עד ינואר האחרון. הוא יגיע להתרשמות מהמועדון וממחלקת הנוער כמועמד לתפקיד המנהל המקצועי של המחלקה בעונה הבאה, כך לפי הודעת מכבי חיפה.


מועמד לנהל את מחלקת הנוער. לואיס ויסנטה מתאו (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי