קורצקי: "נגיע במטרה לסיים את הסיפור ולהבטיח הישארות"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

בהפועל רעננה מאמינים כי ניצחון על מכבי פתח תקווה יבטיח להם עונה נוספת בליגה בעל. המאמן טען: "שתי הקבוצות נמצאות כרגע באותו מצב". עידו לוי: "האווירה בקבוצה טובה ונצטרך לנצח כדי לגמור את זה סופית"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אחרי התיקו 2:2 מול בני סכנין במשחק הראשון בפלייאוף התחתון, בהפועל רעננה מאמינים כי ניצחון ביום ראשון באצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקווה יוכל לסגור מבחינתם את סיפור ההישרדות בליגת העל.

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "לפני הפגרה היינו במומנטום חיובי ועכשיו אנחנו מגיעים מוכנים למשחק. שתי הקבוצות, אנחנו ומכבי פתח תקווה, נמצאות כרגע באותו מצב, כאשר הן יודעות שניצחון יכול לגמור את הסיפור ולהבטיח את ההישארות והפסד יכול לסבך ולהחזיר אותן בחזרה למאבקים בתחתית. אנחנו כמובן נבוא הכי דרוכים וממוקדים שאפשר, במטרה לסיים את הסיפור ולהבטיח את ההישארות בליגה".

הבלם עידו לוי אמר: "נחנו מעט בפגרה אבל כבר ביום שני חזרנו לאימונים כדי להתכונן כמו שצריך למשחק נגד מכבי פתח תקווה. האווירה בקבוצה טובה מאוד אבל בשביל לעשות אותה עוד יותר טובה אנחנו יודעים שנצטרך להגיע מוכנים למושבה כדי להבטיח עונה נוספת בליגה באופן סופי".
 


מנחם קורצקי. "נגיע דרוכים" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי