הרוש ימשיך על הספסל בב"ש, אוגו ישוב בשבוע הבא

אריאל הרוש
אריאל הרוש | דני מרון

למרות שהצטיין בנבחרת, בשער האלופה היוצאת ימשיך לויטה ששמר על רשת נקייה בארבעת המשחקים האחרונים. גם טאפוקו יפתח נגד חדרה (שבת, 15:45 בספורט4). הניגרי ינחת ביום ראשון ויתייצב לוועדת משמעת

(גודל טקסט)

על רקע "פסטיבל הרוש" וסרטון התמיכה של זלאטן איברהימוביץ' בשוער הנבחרת, בהפועל באר שבע חושבים רק על תסריט אחד: ניצחון מחר על הפועל חדרה ושיפור עמדות בדרך למקום השני (שבת, החל מ-15:45, ישיר בספורט4).

הרוש, למרות ההצטיינות במשחקי הנבחרת, אמור להמשיך לשבת על הספסל בב"ש, כאשר אוהד לויטה השקט והבטוח ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות וינסה לשמור על רשת נקייה משחק רביעי ברציפות. כידוע, לויטה תפס את מקומו של הרוש לפני שבעה מחזורים ומאז הציג יכולת גבוהה.

מהרכבה של האלופה היוצאת ייעדרו בן ביטון (פגיעה בברך) וחאתם אלחמיד (מתאושש מתאונת דרכים). לואי טאהא ומיגל ויטור יאיישו את מרכז ההגנה, כאשר אורן ביטון צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי. המגן הימני, דור אלו, שלא שיחק תקופה ארוכה, יחכה להזדמנות שלו. מרואן קבהא, חנן ממן ומאור מליקסון צפויים לפתוח במרכז השדה, לצד קווין טאפוקו שעבורו מדובר בדרבי פרטי מול האקסית. בן שהר וניב זריהן יוצבו בחוד.


טאפוקו. יפתח בדרבי הפרטי נגד חדרה (דני מרון)

עוד בהפועל ב"ש, ג'ון אוגו המושעה יועמד לוועדת משמעת מיד לאחר חזרתו מחו"ל ביום ראשון. בניגוד לשחקן הזר שנעצר בגלל נהיגה בשכרות, אוגו שהסתבך אף הוא עם משטרת התנועה שוחרר לביתו בסיוע פרקליטו עורך הדין איתי יצחק. רשיונו נפסל מנהלית עד לשימוע בבית הדין לתעבורה שנקבע ל-16 באפריל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי