בסכנין מפנימים: "המשחק נגד בית"ר – ההזדמנות האחרונה"

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

ראשי המועדון שוחחו עם השחקנים וביקשו להתאמץ במיוחד בכדי לנסות ולהשאיר סיכוי קלוש. אלדד שביט עשוי לפתוח עם 3 בלמים במשחק הבכורה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כבר מספר מחזורים שבבני סכנין מציינים כי המשחק הקרוב הוא המשחק המכריע אבל נראה כי הפעם משחק החוץ מחר מול ביתר ירושלים הוא המשחק המשמעותי במאבק ההישארות של המועדון. כל תוצאה פרט לניצחון בטדי, כנראה תשלח את הקבוצה לליגה השנייה. "זאת ההזדמנות האחרונה שלנו העונה" אמרו בסכנין.

האופטימיות בקבוצה מגיעה מכיוונו של המאמן החדש, השישי במספר העונה, אלדד שביט. האחרון הבהיר לשחקניו במהלך השבוע: "מבחינתי יש סיכוי לשרוד אבל צריך להתקדם ממשחק למשחק. כל אחד ייתן פה הכל ומי שלא ייעשה זאת, יישב ביציע".

שביט שכיהן כעוזר המאמן של פליקס נעים בשנה שעברה ערך רק שלושה אימונים עם הקבוצה וטרם החליט באיזה שיטה יעלה למשחק. ההתלבטות כרגע: ארבעה שחקני הגנה וקישור מעובה אז סארי פלאח ואלבין פאנישי יפתחו במרכז ההגנה ואילו בקישור יעלו חאלד חלאיילה, מהראן ראדי ואייהב גנאיים או שלושה בלמים עם מרון גנטוס במרכז.


מאמצים להכשיר את מוחמד גאדיר (מאור אלקסלסי)

בהתקפה נראה כי אייהב ללה יפתח לצדו של שלומי אזולאי, ובקבוצה עושים מאמצים רבים על מנת להכשיר את מוחמד גאדיר. במידה והאחרון לא יהיה כשיר, מוחמד כליבאת יפתח בהרכב. במועדון מקווים שלמרות העימותים האחרונים עם ההנהלה, אוהדים רבים יגיעו לטדי לכבוד המשחק הפיקנטי.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין פאנישי, מרון גנטוס (אייהב גנאיים), אמנועל אמבולה, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, שלומי אזולאי, איברהים ללה ומוחמד גאדיר (מוחמד כליבאת).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי