פרסום ראשון: גידי קאניוק בתכניות של הפועל תל אביב לעונה הבאה

גידי קאניוק
גידי קאניוק | דני מרון

האדומים החלו בתכניות לעונה הבאה. לאחר שיימצא פיתרון לתביעות כנגד הבעלים הקודמים של המועדון, יחלו לדון בחיזוק לקיץ הקרוב. עוד בתכניות של קובי רפואה: דור אלו וחנן ממן

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב החלה בהכנות לעונה הבאה, וראשי המועדון מתכננים להכין קבוצה שתתמודד חזק בצמרת. האדומים מתכננים להפיק לקחים מהטעויות הרבות שנעשו במועדון בעונות הקודמות, בדגש על ההכנה לעונה הנוכחית. במועדון מודים שלא ציפו ליכולת כזאת מאכזבת, למרות שרק בשנה שעברה שיחקו בליגה הלאומית.


הנושא המרכזי במתחם חודורוב בימים האחרונים הוא תכנית הרכש לקיץ הקרוב. האחים ניסנוב וקובי רפואה צפויים להיפגש בימים הקרובים על מנת לדון בתקציב של הקבוצה, ולאחר מכן, יחלו לעשות מהלכים לקראת עונת 2019/20.


גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר לאתר ספורט1 הבוקר "בעונה הבאה, הפועל תל אביב תאבק בצמרת העליונה תחת המאמן קובי רפואה. ההמתנה הנוכחית בנושאים המקצועיים והעמדת התקציב קשורה במציאת פתרון בנושא תביעות אופ"א ופיפ"א, שאינם קשורות לבעלים הנוכחיים אך עדיין מטילות צל שמפריע".


"מקומה של הפועל תל אביב במאבקי הצמרת והחזרה לאצטדיון בלומפילד מחייבת העמדת קבוצה איתנה כמו שהאוהדים מכירים לפני פרשת הפרוק והמכירה, ברגע שנמצא פתרון לכל הסוגיות, נפעל בהתאם".



"מתמודדים עם טעויות של בעלים קודמים" (ערן לוף)
 

המועמד המוביל כרגע להגיע לקבוצה בקיץ הוא גידי קאניוק, קשר מכבי פתח תקוו, אותו האדומים ניסו לצרפו בקיץ האחרון, אך לא הצליחו בשל המאבק המשפטי בין השחקן ל'מלאבסים' כשהסתיימה תקופת ההשאלה במכבי תל אביב.

כזכור קובי רפואה היה מאמן מכבי פתח תקווה בעונת השיא של קאניוק. תחת רפואה, הקשר הפך לאחד השחקנים היצירתיים והפוריים ביותר בכדורגל הישראלי וחוזר ע"י כל קבוצות הצמרת. האדומים מחפשים יצירתיות בקישור לצד רמזי ספורי הלוהט, קלאודימיר פריירה וניר לקס, וחושבים שחיזוק בדמות קאניוק יהפוך את מרכז השדה לאחד המובילים בליגה.


כרטיס השחקן של קאניוק יחזור בסיום העונה לקבוצת פחטקור טשקנט מאוזבקיסטן, סעיף השחרור שלו עומד כרגע על 700 אלף יורו, אבל על פי מקורבים, במידה ומהלך יצא לפועל תג המחיר ירד בצורה משמעותית.



דור אלו מבוקש בחודרוב (דני מרון)


קשר מכבי פתח תקווה הוא לא השחקן היחידי שמחוזר ע"י האדומים, כשגם דור אלו, מגנה של הפועל באר שבע מוערך מאוד על ידי המאמן קובי רפואה. במידה ולא יצליחו להחתים קאניוק, האדומים ילכו בכל הכוח על עוד שחקן של האלופה היוצאת, המצטיין של העונה שעברה, חנן ממן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי