צפו בתקציר: 1:4 מרשים להפועל ב"ש על הפועל חדרה

האסלביינק
האסלביינק | אודי ציטיאט

לוסיו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-29 אחרי ניסיון כפול מול לויטה שעצר את הבעיטה הראשונה, בן שהר עם צמד (73 ו-90) והאסלביינק (76 ו-90+2), השלימו מהפך מרשים בנתניה

(גודל טקסט)

תמה פגרת הנבחרות והמחזור השני בפלייאוף העליון של ליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך כשהפועל באר שבע הביסה בנתניה 1:4 את הפועל חדרה ועלתה למקום השני בטבלה, לפחות זמנית.


דווקא שחקניו של ניסו אביטן היו עדיפים מהפתיחה ובמשך דקות ארוכות אבל בסופו של דבר השתלטה באר שבע על מרכז המגרש וכבשה רביעייה בתוך 19 דקות. המארחת רק צריכה לקוות שבחצי גמר גביע המדינה ביום שלישי נגד מכבי נתניה, באותו אצטדיון, היא לא תתפרק כפי שקרה לה היום. 


חדרה פתחה כאמור טוב יותר והייתה מסוכנת יותר. אליאל פרץ שלח כדור אדיר למשקוף ואוהד לויטה ששוב הועדף על פני אריאל הרוש, המשיך בכושרו המצוין בשער. אלא שבדקה ה-29 הוא נכנע, כשלוסיו דחק מקרוב את ה-0:1 של חדרה.



בן שהר וחבריו חוגגים רביעייה מרשימה בתוך 19 דקות (אודי ציטיאט)


האלופה נראתה באותן דקות מפוזרת ומנומנמת. ברק בכר הכניס במחצית השנייה למגרש את נייג'ל האסלביינק ומיכאל אוחנה, ואיתם הגיע המהפך. צמדים של בן שהר (73, 90) והאסלביינק (76, 92) סיימו בליץ גדול, עם ארבעה שערים תוך 19 דקות. בסיום, ניצחון מרשים לפועל באר שבע, שהעלה אותה כאמור למקום השני. 
 


ברק בכר על הספסל (אודי ציטיאט)


למרות שמאבק האליפות הוכרע, המשחק משמעותי ביותר עבור החבורה של ברק בכר, בידיעה שניצחון יכול להקפיץ אותה באופן זמני מעל מכבי חיפה היישר למקום ה-2 בטבלה, הישג שיהיה חסר תקדים לעונה כל כך מאכזבת. 


חדרה הגיעה למשחק בסגל חסר מאוד בשל היערכותה לחצי גמר הגביע. פוצ'יבה וזלקה מורחקים, סלים עמאש פצוע וגם לבאדיבי לא משחק. מנגד, למרות התצוגה המרשימה בנבחרת אריאל הרוש נשאר על הספסל, חאתם אלחמיד עדיין מתאושש מתאונת דרכים ונעדר, ובן ביטון פצוע.



צדק, הרוש וסאבו על ספסל באר שבע (אודי ציטיאט)


מהלך המשחק
דקה 5: אליאל פרץ עצר את הכדור על החזה, הסתובב ומחוץ לרחבה שחרר בעיטה נהדרת, למשקוף. 


דקה 20: מליקסון מסר לזריהן שבעט מקצה הרחבה לשער. אג'ידה הדף לקרן.


דקה 28: ההזדמנות הטובה ביותר עד כה אחרי שגבאי מסר בעקב לאודווה שמצא עצמו בודד מול לויטה, השוער יצא טוב והדף לקרן. 


דקה 29, 0:1 לחדרה: לוסיו בעט מהאוויר אחרי הגבהת כדור קרן, לויטה הדף נהדר, הברזילאי בעט את הכדור החוזר פנימה וחגג מול האקסית. 



לוסיו חוגג אחרי שער היתרון (אודי ציטיאט)


דקה 60: חנן ממן מסר כדור טוב לנייג'ל האסלביינק, שבעט חזק מעל השער.


דקה 73, 1:1: הכדור הוגבה לרחבה על ידי מליקסון, בן שהר נגח חזק משבעה מטרים לרשת.


דקה 76, 1:2 לבאר שבע: מהלך נהדר של המחליף מיכאל אוחנה, הכדור הגיע אל האסלביינק שבעט, אג'ידה הדף והאסלביינק עט על הכדור החוזר ומקרוב בעט לרשת והשלים מהפך. 



בן שהר וחבריו חוגגים (אודי ציטיאט)


דקה 89: האסלביינק בעט לשער, הכדור נהדף על ידי הגנת חדרה לקרן.


דקה 90, 1:3 לבאר שבע: קבהא השאיר כדור נהדר לבן שהר שכבש את השני שלו במשחק.


דקה 90+2, 1:4 לבאר שבע: בן שהר השאיר כדור נהדר להאסלביינק שכב והשלים גם הוא צמד פרטי.



אביטן. הוליך וספג רביעייה (אודי ציטיאט)


הרכבים
הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, עמית כהן, דויד מתיאוס, וויסאם רבאח, יעקב אבבה (דיא לבאבידי, 78), מקסים גרצ'קין, ירין פרץ, אליאל פרץ, נייתן אודווה (אליאס זאנה, 72), דובב גבאי, לוסיו (איילון אלמוג, 60).


הפועל באר שבע: אוהד לויטה, דור אלו (מיכאל אוחנה, 71), מיגל ויטור, לואי טאהא, בן תורג'מן (נייג'ל האסלביינק, 54), קווין טאפוקו, מרוהאן קבהא, חנן ממן (שיר צדק, 79), מאור מליקסון, ניב זריהן, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי