למרות הפציעה: בבית"ר ביקשו מעידן ורד להיות חלק מהסגל

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

בבית"ר ירושלים נחושים לנצח ולקרב את סכנין לליגה הלאומית: "חייבים לפצות את האוהדים שלנו על העונה הזאת". עידן ורד סובל מדלקת בכף הרגל, סירושטיין ינותח השבוע.

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, תארח מחר את בני סכנין בטדי במסגרת המחזור השני של הפלייאוף התחתון. הירושלמים ניצחו רק פעם אחת, בששת משחקי הליגה האחרונים וכולם במועדון רק סופרים את הדקות עד לסיום העונה המאכזבת הזאת.

בבירה יודעים שניצחון על סכנין יסיים סופית את סיפור ההסתבכות בתחתית, ולאחר מכן יוכלו להתרכז בהכנת העניינים המקצועיים לעונה הבאה. כחלק מהשינויים, ניר קלינגר לא צפוי לחזור לקווים בטדי בעונה הבאה, בדומה למספר שחקנים בסגל.

"חייבים לנצח ולפצות את האוהדים שלנו על העונה הזאת", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק הטעון נגד סכנין. "זה גם משחק על הכבוד שלנו, כשחקנים, כקבוצה וכמועדון ונצטרך לשים הכל בצד ולקחת שלוש נקודות שיתנו לנו המון שקט עד סיום העונה", הוסיף השחקן.


"חייבים לפצות את האוהדים" (דני מרון)

עוזר המאמן ניסן יחזקאל, שמחליף את ניר קלינגר מאז עבר פרוצדורה רפואית, יידע רק בסיום אימון הערב מי עומד לרשותו. הקפטן עידן ורד סובל מדלקת בעצב בכף הרגל, דבר שמנע ממנו להתאמן כל השבוע, אך במועדון ביקשו ממנו להיות חלק מהסגל למרות הפציעה, בעיקר בגלל הנוכחות שלו בחדר ההלבשה.

מיקי סירושטיין ינותח השבוע ולמעשה סיים את העונה. אנטואן קונטה החסיר מספר אימונים בשל כאבים חוזרים בברכו, אך עשוי לפתוח בעמדת המגן ודוד קלטינס יעבור לעמדת המגן השמאלי.

בקבוצה יחליטו הערב מי יפתח במרכז הקישור לצד איינבינדר וקינדה, כשאנתוני אנאן מסתמן כמועמד המוביל כרגע. בחוליית ההתקפה, אנתוני וארן, מיחאי וודוץ ויעקב בריהון נלחמים על מקום לצד פלומיין ובוזגלו.

אנתוני אנאן עשוי לפתוח (דני מרון)

הרכב משוער: איתמר ניצן, אנטואן קונטה(טל כחילה), טל בן חיים, אור זהבי, דוד קלטינס, אנתוני אנאן, גדי קינדה, דן איינבינדר, מאור בוזגלו, פרד פלומיין, אנתוני וארן (מיחאיי וודוץ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי