שרצקי יורה לכל הכיוונים: "אם ביבי ייבחר, אעזוב את קריית שמונה"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | דני מרון

ראש הממשלה ("מכר צוללות בלי שאף אחד ידע, לא יכול לסבול את זה"), קשטן ("כנראה לא ימשיך"), אביטן ("ניסיתי לפנות אליו"), המצב המקצועי ("הקבוצה גרועה, חושש מירידה"). הבעלים בראיון ללא מעצורים

(גודל טקסט)

"ניסו אביטן לא יהיה המאמן של קריית שמונה בעונה הבאה. מי כן יעמוד על הקווים? אתם תדעו בעוד שבועיים. כנראה שתומר קשטן לא ימשיך בתפקיד, הרי ההצלחות שלנו גדולות העונה, כן? אני אוהב את ניסו וניסיתי לפנות אליו, אבל אני לא ממש לא אוהב לרוץ אחרי אנשים וזה נגמר". הדובר הוא איזי שרצקי, בעלי הקבוצה הצפונית, שדיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM וירה לכל הכיוונים.

ההפסד הדרמטי באשדוד: "אני כבר לא רואה כדורגל, נמאס לי מזה לגמרי. אני מתרגש מדברים אחרים והיום בלילה אתם תראו את זה בטלוויזיה בחדשות. זו הבעיה שלי ואני אסביר: הבאתי 450 מיליון שקל לקריית שמונה ב-20 שנה, זו פעם ראשונה שאני אומר את הסכום, הממשלה לא הביאה לעיר אפילו אגורה. אמרתי לביבי שבמקום להשקיע בקריית שמונה, אני אשקיע בארצות הברית ואעשה פי שבעה על הכסף שלי. אפילו לי הוא לא סיפר על הצוללות (צוחק)".

על כך שאין VAR בפלייאוף התחתון: "הם (המנהלת) טעו ואמרתי את זה כל הזמן. יש כבר אלופה, כך שברור שהם טעו. מותר לשופט לעשות טעות, אבל תראו איזה טעויות עשו נגדי. שלחתי לטפר (מנכ"ל איגוד השופטים) את כל הטעויות שהיו נגדי בחודשיים האחרונים – זה בערך 12 נקודות. הוא איתי בדעה, שתבינו. אתמול כתבתי לו 'איך זה יכול להיות' והוא אמר לי שאני צודק. זה לא יאומן בכלל. אני לא הבנתי מה השופט רוצה. עד שריאן שם גול ויורד ל-16 לעזור להגנה, הוא נותן נגדו פנדל (צוחק)".


"כנראה שתומר קשטן לא ימשיך" (מאור אלקסלסי)

המשך העונה: "יש לנו קבוצה גרועה ואני אשם בהכל – בואו נתחיל בזה. אני חושש מירידת ליגה. אני חושש כי אין לי קבוצה טובה, אבל אני מקווה שהיא תשתפר. אם הקבוצה תרד, אני אשאר. אם היא תישאר, זה תלוי בראש הממשלה. אם ביבי יהיה ראש הממשלה, אני אפסיק להביא כסף ולא אשאר – סיכוי גדול שאני אעזוב. אני אחזיק את הקבוצה בצורה כזו או אחרת. יש לי פעילויות בעיר שחשובות לי יותר מהקבוצה. לא יכול להיות שממשלת ישראל לא תביא לנו אגורה".

על ההשקעה הגדולה לאורך השנים: "אני אוהב להצליח, כן? 15 שנה הצלחתי וארבע שנים אני נכשל. אם אני אשאר, אני רוצה להצליח ואת זה אפשר להשיג רק עם כסף. אני עושה הרבה טעויות ואני אשם בהכל. שהמדינה תסייע לי? מה פתאום, אני רוצה שישקיעו בעיר. הם לא מבינים שכל שנה מספרים סיפורים ולא עושים כלום, אתם לא יודעים עד כמה. אני לא יכול לראות את זה שראש ממשלה שלי עושה כאלה דברים – מוכר צוללות למצרים בלי שאף אחד יודע ואיש לא פוצה פה. אני לא יכול לסבול את זה, הפכתי להיות חולה ממה שקורה במדינה".


"הפכתי להיות חולה ממה שקורה במדינה" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי