בדרך למכבי ת"א? והבה: "רוצה לשחק עם קבוצה באירופה"

בן והבה
בן והבה | דני מרון

אחרי ה-1:1 נגד מכבי פ"ת, ברעננה מרוצים מנקודה נוספת לקראת הבטחת הישארות. ירדן כהן מחוזר אחרי מכבי חיפה, הבלם שגם נתניה בעקבותיו הודה: "אני לא צעיר ושואף להתקדם". קורצקי: "חשוב שהצעירים יישארו כאן"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה נפרדה אתמול (ראשון) ב-1:1 בחוץ נגד מכבי פתח תקווה, תוצאה שבסך הכל מספקת את הקבוצה שנותרה במקום התשיעי עם 32 נקודות ובמרחק שבע נקודות ממ.ס. אשדוד שמתחת לקו האדום – נגדה תשחק במחזור הקרוב באצטדיון רמת גן.

המאמן מנחם קורצקי סיפר אתמול כי עדיין לא חתם על חוזה חדש והבהיר: "אני מאמין שאחתום בשבועות הקרובים ואמשיך בהפועל רעננה". על המשחק אמר: "אנחנו רוצים לעבור עוד שבוע, לגמור את העונה ולא להסתבך. הייתה פגרת הנבחרת והייתה ירידת מתח, אבל ידענו במשחק לא טוב לקחת נקודות".

המאמן החמיא לשחקני הקבוצה הצעירים: "יש לנו שחקנים צעירים שאני מאמין בהם כמו אסף צור, ירדן כהן, בן סביר, קייס גאנם ויואב תומר. בחלק מהשחקנים מגלות עניין קבוצות שונות ואשמח מאוד אם השחקנים בהם מגלים עניין יתקדמו, למרות שחשוב שימשיכו כאן שנה נוספת". בהמשך לדברי קורצקי, מדובר בעיקר במגן השמאלי ירדן כהן בו מגלות עניין, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, קבוצות כמו מכבי חיפה בה שיחק בנוער לפני שעבר להפועל רעננה וכן בית"ר ירושלים.


ירדן כהן. מכבי חיפה בוחנת את האפשרות להחזירו (אריאל שלום)

בנוסף לכך, הבלם בן והבה המסיים חוזה ונמצא ברשימת הקניות בקיץ של מכבי תל אביב ומכבי נתניה אמר על כך בסיום המשחק: "אני לא כל כך צעיר וכרגע אני מפוקס בהפועל רעננה, במטרה להשלים את ההישארות בליגת העל. אמתין לקראת סיום העונה ונראה את ההצעות להמשיך כאן או במקום אחר. ברור שיש לי שאיפות להתקדם, כולל לשחק עם קבוצה באירופה לכן נמתין ונראה איך זה יתפתח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי