הפועל אשקלון חזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 על רמת השרון

שלומי דורה
שלומי דורה | מאור אלקסלסי

המועדון הדרומי סיים רצף מאכזב של שלושה הפסדים רצופים במשחק השלמה מהמחזור ה-29. עוז פרץ (45) ואליאור משעלי (63) כבשו למנצחת, עומר באבו איזן זמנית (47). חבורתו של נועם שוהם ממשיכה להסתבך בתחתית

(גודל טקסט)
המשחק בין הפועל אשקלון להפועל רמת השרון שנדחה בשבוע שעבר עקב ההתחממות הביטחונית בגזרת עזה, נערך הערב (שני) במגרש הדרומי והשלים את המחזור ה-29 של הלאומית ולמעשה סיים באופן רשמי את העונה הסדירה.


שתי הקבוצות הגיעו למפגש באצטדיון סלה בכושר מעט רעוע, הפועל אשקלון הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים והתרחקה משמעותית מתמונת העלייה, רמת השרון מנגד, צברה רק נקודה אחת בשני המשחקים והיא נמצאת מתחת לקו האדום.


לאחר 45 דקות עוז פרץ העלה את אשקלון ליתרון בדקה ה-45 מהנקודה הלבנה. עומר באבו איזן לאחר שתי דקות בפתיחת המחצית השנייה, אך אליאור משעלי כבש את שערו השמיני העונה בדקה ה-63 והביא לקבוצתו שלוש נקודות חשובות לקראת משחקי הפלייאוף העליון, שעל הדרך גם העלו את חבורתו של שלומי דורה למקום השישי.


בתוך כך, אחרי שהעונה הסדירה בליגה הלאומית הסתיימה רשמית, פורסמו מועדי המחזור ה-31 והראשון בפלייאוף הליגה הלאומית. במוקד הפועל כפר סבא תגיע לקרב צמרת באצטדיון גרין מול המוליכה הפועל נצרת עילית.


לפניכם מועדי המחזור ה-31 והראשון בפלייאוף הליגה הלאומית pic.twitter.com/rWR7sIxHh8

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) April 1, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי