אכזבה בהפועל תל אביב: "השחקנים הרשו לעצמם לאבד כיוון"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי

האדומים מודאגים מהיכולת אחרי 0:0 שמיני העונה: "התוצאה הזאת מזכירה את הקדנציה הקודמת שלי", אמר רפואה. גורם במועדון: "יהיו שינויים רבים בסגל השחקנים". לקס וכהן יחמיצו את המשחק נגד בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי התיקו 0:0 אתמול (שני) באצטדיון סמי עופר נגד הפועל חיפה. במועדון לקחו בחשבון שמומנטום שלושת הניצחונות הרצופים עלול להיעצר לאחר הפגרה, אבל לא ציפו שהיכולת על כר הדשא תהיה כה דלה. למעט השוער רובי לבקוביץ' והבלם אוראל דגני, כל שאר השחקנים נראו ככאלה שמבחינתם כבר סיימו את העונה, טענו בקבוצה.

גורם במועדון אמר: "השחקנים הרשו לעצמם לאבד כיוון ולשחק כאילו העונה נגמרה ורק צריך להעביר את המשחקים שעוד נותרו בהילוך נמוך. נכון שזה פליאוף תחתון אבל קובי רפואה לא יעבור על מפגן החולשה בשקט. כל משחק הוא סוג של מבחן לאיך נראה בעונה הבאה".

המאמן קובי רפואה אמר בסיום: "מודאג מאיך ששיחקנו. לא היה שום דבר במשחק, לא מחויבות לא יכולת מספיקה ולא כדורגל. אני מבטיח שזה לא יחזור על עצמו. שחקנים בהפועל תל אביב צריכים להיות מחויבים ולא משנה אם משחקנים נגד בית"ר ירושלים, מכבי חיפה או מכבי תל אביב. תוצאת התיקו 0:0 מזכירה את תוצאות התיקו אפס מהקדנציה הקודמת שלי, תוצאות שיצרו כדור שלג. כולם יודעים וכבר אמרתי שהפועל תל אביב לא באה לשום משחק לשחק על תיקו. הקבוצה עולה בכל משחק במערך הכי התקפי שיש".


"מבטיח שהיכולת הזאת לא תחזור על עצמה". קובי רפואה (מאור אלקסלסי)

הנושא המרכזי לו ממתין המאמן קובי רפואה הוא פגישה עם הנהלת המועדון והכנת התוכנית המקצועית בנושא שחרור ורכש שחקנים: "הם ישמעו אותי ואני אותם, וברור שיש לי תוכנית עבודה ותוכניות מגרה ואז יתקבלו ההחלטות. אי אפשר להכין עונה עד שלא נדע מה קורה. טוב לי בהפועל תל אביב אני גאה להיות המאמן, תראו לי מאמן שלא רוצה להגיע להפועל תל אביב".

בהפועל תל אביב ממתינים עם הגשת התקציב לעונה הבאה, בשל השלמת העבודות באצטדיון בלומפילד החדש ומכירת המנויים לפתיחת העונה. כמו כן קיימת דריכות בנושא החלטת פיפ"א לשלם 3 מיליון שקלים לשחקן אבדג'י נושא שפיפ"א עלולה להטיל סנקציות קשות. בהפועל תל אביב פועלים להגיע להבנות מול פיפ"א ועדיין אין התקדמות כשהדרישה לתשלום היא מהפועל תל אביב הנוכחית שהעבירה את האחריות למפרקי הפועל תל אביב תחת הניהול של הבעלים הקודמים.


טרם הוחלט על תקציב לעונה הבאה. איציק ניסנוב (עדי אבישי)

גורם במועדון התייחס לסוגיה: "הפועל תל אביב תהיה קבוצה חזקה בעונה הבאה וההכנה תהיה שקולה ולא תיגרר כמו בעונה שעברה אל פתיחת העונה. ברור לכולם כי יהיו שינויים משמעותיים בין הסגל הנוכחי לקבוצה שתוצג בקיץ".

במחזור הבא ביום שני תארח הפועל תל אביב במשחק יוקרתי את בית"ר ירושלים משחק ממנו ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים המגן עידן כהן והקשר ניר לקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי