מכבי חיפה ממשיכה לעקוב אחר עלי מוחמד לעונה הבאה

עלי מוחמד מול מוחמד עוואד
עלי מוחמד מול מוחמד עוואד | ערן לוף

בואה מורטה וג'ובאני רוסו עקבו אחר הקשר בחצי הגמר, כמו גם אחרי גורפינקל. בלבול טרם קיבל החלטה על עונשו של מנדג'ק, שמחזיק בהצעות מהארץ ומחו"ל: "כל שחקן מחויב להתנהל כראוי"

(גודל טקסט)

במכבי חיפה הביעו כעס רב כלפי הקשר ג'ורג' מנדג'ק, לאחר שהאחרון נזרק אתמול (שלישי) מאימון הקבוצה על ידי מרקו בלבול. המאמן לא אהב את התנהלותו של הקשר והוציא אותו מהאימון בזמן המשחקונים, אך טרם התקבלה החלטה לגבי עונשו של השחקן.

כפי שפרסמנו לאחרונה, ישנו חוסר שביעות רצון ביחסים בין הקשר לבין הירוקים, כאשר בסביבתו של מנדג'ק אף הבהירו כי הקשר הקמרוני מעוניין לשמוע את ההחלטה על העונה הבאה מכיוון שהוא מחזיק בהצעות נוספות הן בישראל והן בחו"ל. "המטרה שלנו כרגע זה להגיע לאירופה ולסיים במקום השני וכל שחקן יקבל את התשובה בבוא העת. מעבר לכך כל שחקן מחויב להתנהל כראוי ולהקשיב להוראות של הצוות המקצועי", אמר גורם בחיפה.


"כל שחקן יקבל תשובה בבוא העת" (דני מרון)

בכל מקרה נראה כי ההתנהלות של הקשר, שדווקא היה מוערך על בלבול עם הגעתו לחיפה, תגרום לכך שבחיפה יוותרו על שירותיו לעונה הבאה וכבר בוחנים מספר אופציות חילופיות. אחת האופציות העיקריות היה קשר מכבי נתניה עלי מוחמד. האחרון אומנם חתום לעונה נוספת אצל היהלומים, אבל אם בלבול ירצה בשחקן הירוקים ינסו לצרפו. אתמול הגיעו המאמן המנטאלי ג'ובאני רוסו ועוזרו של בלבול בואה מורטה לחצי גמר גביע המדינה ועקבו בין השאר אחר הקשר הנתנייתי. בנוסף, השניים עקבו אחר המושאל של חיפה לחדרה יהב גורפינקל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי