ינקו צפוי לעזוב את הפועל תל אביב. גם קאיו לא ימשיך

אריק ינקו
אריק ינקו | עדי אבישי

השוער שאיבד את מקומו בהרכב לרובי לבקוביץ', לא ירצה להמשיך כשוער שני ושכרו הגבוה יחסית מכביד על המועדון. קאיו יסיים את עונת ההשאלה. האדומים מחכים לבעלי המועדון שיחליטו על גובה התקציב לעונה הבאה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב אמנם החלו בהכנות לקראת משחק הליגה ביום שני נגד בית"ר ירושלים, שמגיע לאחר התיקו 0:0 המאכזב נגד הפועל חיפה, אך כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה, חלק מהשחקנים עסוקים בעתידם שנראה מחוץ למועדון האדום.

מסתמן כי השוער אריק ינקו יחפש בקיץ קבוצה חדשה למרות שיש לו חוזה לעונה הבאה. שכרו של ינקו הוא אחד מהגבוהים במועדון, מעל 140 אלף דולר בעונה, ומאז משחק פתיחת העונה נגד הפועל חדרה, הפך לשחקן ספסל כשאיבד את מקומו לרובי לבקוביץ'. הפועל אמורה לשדרג בקרוב את חוזהו של השוער באופן משמעותי לאחר ששכרו היה העונה רק 25 אלף שקלים בחודש. מעבר לשיקול הכלכלי במכירתו או השאלות של השוער, ינקו עצמו, שעמד בשער הקבוצה בליגה הלאומית, לא יהיה מוכן להמשיך כשוער שני.

שחקן נוסף שלא ימשיך בקבוצה הוא הקשר הברזילאי קאיו אלבס שהגיע למועדון כמושאל ממכבי חיפה. שכרו הכבד יביא לכך שלא יפתח מו"מ מול השחקן שכבש שני שערי ליגה. האדומים ממתינים לבעלי המועדון במטרה לגבש את הנושא הכספי וגובה התקציב לעונה הבאה ולפיו יוחלט מי מהשחקנים יעזבו ואיזה זרים יגיעו.


אריק ינקו. צפוי לעזוב (דני מרון)

מהמשחק נגד בית"ר ירושלים ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים המגן הימני עידן כהן והקשר ניר לקס. הבלם רז שלמה ששיחק בקבוצת הנוער בדרבי גביע המדינה בו הפועל ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב בשלב שמינית הגמר, זכה למחמאות גדולות. גורם במועדון אמר: "מכבי היו יכולים לתקוף עוד שבוע ולא היו מבקיעים שער. הוא מעל ליגת הנוער".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי