ברדה: "נתניה יכולה להגיע למפעל אירופי, אצא פראייר אם אעזוב"

שי ברדה
שי ברדה | ערן לוף

עוזרו של דראפיץ' דיבר בתוכנית הספורט ברדיו 103FM והתייחס ליריבה הבאה בגביע: "לא בטוח שאני מעדיף את בני יהודה על פני מכבי ת"א". על המשחק נגד חדרה: "היינו צריכים לכבוש יותר, הגענו ל-20 איומים"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה עלתה אמש (שלישי) לגמר גביע המדינה לאחר ניצחון 0:1 על הפועל חדרה וחזרה למעמד היוקרתי לראשונה מאז 2014 כאשר אז נעצרה על ידי קריית שמונה ויצאה בידיים ריקות. שעות ספורות לפני חצי גמר השני בין מכבי תל אביב לבני יהודה, עוזר מאמן מכבי נתניה דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM על להביא לעיר היהלומים גביע שני בתולדות המועדון.

אפשרי לזכות בגמר: "נעשה את הכל כדי לזכות בסופו של דבר ולהגשים חלום של המון אנשים. בכדורגל דברים יכולים לקרות ונעשה הכל כדי לנצח. רוצים מאוד לעשות את זה. למרות החגיגות שהיו אתמול, אנחנו לא רוצים להגיע למצב שלא יזכרו אותנו לאחר מכן".

לא הרשמתם נגד חדרה: "התוצאה היא לא הייתה טובה, אבל הגענו להמון מצבים היו שתי קורות, השוער עצר שלושה כדורגל בטוחים. אני לא מסכים שאנחנו בירידה, במשחק שלטנו בצורה אבסולוטית, כשאנחנו לא טובים אני מודה בזה. הפעם הגענו ל-20 איומים, אני אבל מסכים שהיינו צריכים לכבוש יותר. גם במשחק שניצחנו את הפועל תל אביב לא היינו טובים, וגם נגד בני יהודה אבל אתמול שיחקנו טוב מאוד".


"נעשה הכל כדי לזכות בגביע" (דני מרון)

איך מחזירים את השחקנים לקרקע: "למזלו יש לנו מכבי תל אביב ביום ראשון כבר, זה חלק מהפריבילגיה שלנו שאנחנו בפלייאוף העליון, אנחנו רוצים לסיים במקום השני. אנחנו משחקים בשני מפעלים. לדעתי מקום רביעי מקבל מקום באירופה אם מכבי תל אביב תיקח גביע ולכן גם המאבק בליגה חשוב".

ההשוואות לאבוקסיס: "אני לא מתעסק בדירוגים, אני חושב שהוא מאמן אדיר ומה שהוא עושה בבני יהודה זה דבר מדהים. אני לא בטוח אם הייתי מעדיף לפגוש את מכבי תל אביב או בני יהודה כי מאוד קשה לנו לשחק נגדם".

אתם לא לוקחים סיכון שאתם נשארים בנתניה: "אני חושב שאנחנו רק באמצע הדרך, המועדון הזה יכול להגיע למקומות מאוד יפים, אולי לא אליפות אבל אני חושב שכן אפשר להגיע למפעל באירופה. אני חושב שבסופו של דבר אתה צריך להיות במקום שאתה נהנה בו, להגיע למתחם ולראות את השאיפות של דראפיץ' ולראות שבכסף של דיא סבע בונים מגרשים חדשים. מנסים לבנות פה מועדון ואנחנו פראיירים אם לא נמשיך ובלי שום קשר יש לנו חוזה לעוד שנתיים".


"המועדון יכול להגיע למקומות יפים". דראפיץ' וברדה יחזירו את הגביע לנתניה אחרי 41 שנים? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי