זלקה: "את רוב הנקודות צברנו בתחילת העונה. ראויים לפלייאוף העליון"

מנשה זלקה
מנשה זלקה | ההתאחדות לכדורגל

לאחר ההדחה בחצי הגמר, קפטן חדרה דיבר בראיון בתוכנית הספורט של 103FM: "זה המחיר של הפלייאוף העליון. ניסו בנה את הקבוצה פעמיים. על ההפסד: "התרגשנו, מאחל לעצמי תמיד להתמודד נגד הגדולות"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה מאוכזבת אך גאה לאחר ההדחה אתמול מחצי גמר גביע המדינה לאחר הפסד 0:1 למכבי נתניה. קפטן הקבוצה, הקשר מנשה זלקה, התראיין בתוכניות הרדיו של 103FMודיבר על ההבדל הגדול בין הקבוצה המלהיבה של תחילת השנה לזו שמתקשה בזמן האחרון והבטיח: "נוכיח נגד מכבי חיפה שאנחנו ראויים לפלייאוף העליון וניקח נקודות".

זלקה אמר בפתח דבריו: "שאפו ענק למכבי נתניה על ההעפלה לגמר, הם היו טובים יותר והגיע להם לנצח. אנחנו מבואסים מאוד אבל נרים את הראש, אנחנו כבר עם הפנים למכבי חיפה".

על המשחק אתמול: "היינו פחות טובים מבדרך כלל. יש כל מיני סיבות: ההתרגשות הגדולה, מספר שחקני הנוער, חוסר הניסיון של כולם במעמדים האלה – גם הוותיקים מבינינו היו בפעם הראשונה במעמד הזה".


מנשה זלקה (אודי ציטיאט)

התקופה האחרונה: "אנחנו נראים פחות טוב, זה נכון, אבל איך אני אגיד את זה? בשלבים האלה של העונה טבעי שתהיה נסיגה אחרי שהתחלנו כל כך יפה, בנינו את הקבוצה העונה פעמיים, יש את הקבוצה שניסו בנה בקיץ ואגרה את רוב הנקודות, ויש את הקבוצה החדשה יותר אחרי ינואר. אנחנו משחקים נגד קבוצות עם תקציב גבוה משלנו, זה המחיר של הפלייאוף העליון. להוציא את המשחק נגד באר שבע, בו קרסנו ב-20 הדקות האחרונות, אנחנו חזקים. גם מכבי הזיעה נגדינו. אנחנו נוכיח כבר נגד מכבי חיפה שאנחנו ראויים לפלייאוף עליון וניקח נקודות".

ההחלטה לשחק בנתניה ויתרון הקהל: "אני חושב שכל הדיבורים האלה הם בדיעבד, גם בטדי סביר להניח שהיה לאוהדי מכבי נתניה רוב ביציעים. זה לא משמעותי. זה נכון שהרגשנו קצת פחות טוב מבדרך כלל אבל זו לא הסיבה שהפסדנו".

המשך העונה: "אנחנו באים בכל משחק להוכיח שאנחנו ראויים לבמה הזו של הכדורגל הישראלי. בשלב הזה השחקנים בונים לעצמם את החוזה לעונה הבאה, ואם נקבל רביעיות או חמישיות אז כנראה שאנחנו לא מתאימים. אבל אני מבטיח שזה לא יקרה. עד עכשיו סתמנו המון פיות של אנשים. אני מאחל לעצמי כל החיים להתמודד מול הגדולות".


שחקני הפועל חדרה. ימשיכו לסתום פיות (אודי ציטיאט)

על האצטדיון בחדרה: "אני לא ממש בקיא בנושא, זה כבר משהו שצריך לשאול את היו"ר שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי