רפואה יציג בפני ראשי הפועל ת"א רשימת שחקנים שיעזבו

דן רומן עם קובי רפואה
דן רומן עם קובי רפואה | עדי אבישי

במועדון כבר עוסקים בהכנות לעונה הבאה, והמאמן סימן את השמות שלא בתוכניות שלו. בין השאר ישוחררו רז כהן, קאיו, ולאסקיס ועוד. אריק ינקו יושאל לקבוצה אחרת. רז שלמה עשוי לחזור להגנה נגד בית"ר ירושלים בשני

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממשיכים קדימה לקראת חמשת המשחקים האחרונים של העונה ומתכוננים למשחק ביום שני באצטדיון המושבה נגד בית"ר ירושלים. המשחק החלש במחזור האחרון נגד הפועל חיפה, שהסתיים בתיקו 0:0, כבר נמצא מאחור והשחקנים מפנימים את דבריו של המאמן קובי רפואה על חוסר המחויבות שגילו ועל האופן בו שיחקו במשחק בניגוד לאימונים ולהכנה למשחק.

נגד בית"ר ירושלים ייעדרו בשל צבירת כרטיסים צהובים המגן הימני עידן כהן והקשר האחורי ניר לקס. את לקס אמור להחליף עמנואל בואטנג ואת כהן עבאדי פרחאת, או שהצוות המקצועי יחליט באימונים הבאים להציב את אוראל דגני כמגן ימני ואת רז שלמה כבלם לצדו של אדי גוטליב. דגני ייעדר מהמשחק בעוד שבועיים נגד עירוני קריית שמונה בשל כרטיסים צהובים, וכעת זהו זמן טוב להחזיר את רז שלמה לכר הדשא.

ראשי המועדון עדיין לא קבעו את תקציב הקבוצה לעונה הבאה, ולכן אין עדיין פגישה רשמית עם המאמן קובי רפואה בנושא המקצועי לעונה הבאה. גורם בקבוצה ציין כי למאמן יש רשימת שחקנים מוכנה של יוצאים וכאלו שנמצאים על מדף הרכישה, רשימה שתוצג בפני בעלי המועדון.

רפואה. עדיין אין פגישה רשמית עם ההנהלה (עדי אבישי)
רפואה. עדיין אין פגישה רשמית עם ההנהלה (עדי אבישי)

רשימת השחקנים שעשויים לעזוב את מתחם חודורוב כוללת את רז כהן, קאיו אלבש, נריוס ולאסקיס, עמירן שקלים, עבאדי פראחת והשוער אריק ינקו, שיושאל למועדון אחר ולא בתכניות לשמש שוער שני ולשבת עונה נוספת על הספסל. ההחלטה בנושא החלוץ שחר הירש תתקבל בסיום העונה.

הבשורות המעודדות הם מכיוון ההתאוששות של החלוץ עומר דמארי שמתוכנן לשוב בקיץ לאימונים ויהיה כשיר לתחילת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי