הצטרפה למירוץ: מכבי ת"א תנסה להחתים את עדן שמיר

עדן שמיר
עדן שמיר | מאור אלקסלסי

הצהובים סימנו את הקפטן של עירוני קריית שמונה כמועמד מוביל להגיע בקיץ, במידה ויגיע מספר שחקנים מושאלים יעשו את הדרך ההפוכה. וגם: מדי האליפות ה-23 נחשפו

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממתינים לאישור של הבעלים, מיץ' גולדהאר לתוכנית המקצועית שהגיש המאמן ולדימיר איביץ' בשתי הפגישות שהשניים קיימו בשבוע שעבר. הצהובים מתכננים לבצע רענון בסגל השחקנים סביב הגרעין החזק, כשהמשימה היא ברורה: שלב הבתים של ליגת האלופות.


את הקבוצה צפויים לעזוב פרדראג ראיקוביץ', השוער שמחוזר באירופה, אלי דסה ואיתן טיבי, שעשוי לקבל דקות משחק הערב נגד מכבי נתניה. מי שאמור לעשות את הדרך ההפוכה הוא דווקא קפטן עירוני קריית שמונה, עדן שמיר שסומן כאחד המועמדים הבולטים לקיץ, ומחוזר על ידי קבוצות צמרת בליגת העל, כפי שפרסמנו לראשונה בשבוע שעבר.


שמיר (23), כבש אתמול צמד בניצחון 0:3 על הפועל חיפה, אך זוכה למעקב ממערך הסקאוטינג של האלופה תקופה ארוכה. הקשר היה מוערך מאוד ע"י המנג'ר/מאמן הקודם, ג'ורדי קרויף, אך העסקה לעולם לא יצאה לפועל.




איזי שירצקי יסכים לשחרר את הקפטן? (דני מרחן)


לאחר ההתקדמות המשמעותית ביכולתו של הקשר בעונה האחרונה, והצמד אמש בניצחון על הפועל חיפה, הצהובים עשויים להגיש הצעה על הקשר בקיץ הקרוב. הקפטן של קריית שמונה מחזיק בחוזה עד לסיום העונה הבאה, ומוערך מאוד ע"י הבעלים איזי שירצקי, אך בעקבות מגבלות הפייר פליי, הצהובים יגישו הצעה שתכלול העברה של מספר שחקנים, כפי שנעשה בעסקת מאור קנדיל.


השמות המוזכרים כוללים בעיקר שחקנים שאמורים לחזור מהשאלה במועדונים אחרים, כמו מתן בלטקסה, אליאל פרץ, אור דסה, מקסים גרצ'קין ומתן חוזז, גם ארון שוינפלד עשוי לעזוב. לעומת זאת, המושאלים מחדרה, עדן קארצב ואילון אלמוג לא נמצאים על הפרק.


במכבי תל אביב מבינים שהקשר דור פרץ זוכה למעקב ע"י מספר מועדונים באירופה, אך נכון לעכשיו לא הגיע למועדון הצעה רשמית. בנוסף להיעדרותם של אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' מפתיחת העונה הבאה, הצהובים רוצים לבנות סגל שלם ככל האפשר.






בנושא אחר, הצהובים השיקו היום את מדי האליפות הרשמיים, ויציגו אותם כבר הערב במשחק נגד מכבי נתניה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי