קובי רפואה: "הפועל תל אביב צריכה להתנהל כמו מועדון גדול"

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

לפני בית"ר ירושלים, מאמן האדומים תקף: "כל שחקן צריך לבוא מחויב, הדרישות כאן גבוהות". על היריבות בין הקבוצות: "זה אמור להיות משחק פלייאוף עליון, אבל זה עדיין המשחק המרכזי. פוליטיקה? לא מעניין אותי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמנם נרגעה אחרי החמישית והשישיות שכבשה ואולי "חזרה לסורה" עם 0:0 נגד הפועל חיפה במחזור הקודם, אבל היא רוצה לחזור למסלול הניצחונות והיא תוכל לעשות זאת כשתארח מחר (שני) את בית"ר ירושלים לקרב שיכול לסבך את היריבה הוותיקה בתחתית.

לקראת המשחק ערך מאמן האדומים קובי רפואה מסיבת עיתונאים בה דיבר על היריבות בין שתי הקבוצות: "נגד בית"ר ירושלים יש יריבות ספורטיבית של המון שנים, זה משחק על יוקרה שחשוב לכל מי שנמצא במועדון. נגיע סופר מוכנים למשחק, עדיין לא הבטחנו את ההישארות. עשינו 10 נקודות מ-12 אפשריות במשחקים האחרונים שזה די בסדר. נגד הפועל חיפה הפריע לי חוסר המחויבות, זה דבר שהפועל ת"א לא תוכל לקבל".

ירידת מתח אחרי התוצאות הטובות לאחרונה: "התפקיד שלנו בצוות המקצועי זה למנוע ירידת מתח כזו. הפועל ת"א זה מועדון שלא יכול לבוא לכל משחק אחרת. ככה מועדון גדול צריך להתנהל. מי שפה צריך להבין את זה. כשמדובר בסדר גודל של מועדון כזה, אתה צריך לבוא מחויב. במועדון כמו הפועל תל אביב הדרישות גבוהות".

קובי רפואה.
קובי רפואה. "הפועל תל אביב לא תקבל חוסר מחויבות" (לירון מולדובן)

המשחק המרכזי נערך בפלייאוף התחתון: "אני לא חשוב שזה משעמם, זה משחק מרכזי. רצינו להיות למעלה, זה היה אמור להיות פלייאוף עליון, אבל זה עדיין משחק גדול שמעניין המון אנשים. זה לא משנה באיזה מצב הקבוצות נמצאות. גם אנחנו וגם בית"ר רצינו להיות למעלה".

עיתוי המשחק שבעבר ייצג ימין נגד שמאל ערב בחירות: "זה לא מעניין אותי, אותי מעניין רק הפועל תל אביב, המשחק מחר ואיך לנצח אותו ואיך לבוא מוכנים, אני לא מתעסק בפוליטיקה".

הכנות לעונה הבאה: "אני לא מוטרד מהעונה הבאה. יש לנו מחר משחק ומזה אני מוטרד. כשנעבור אותו אני אדבר על העתיד. בקרוב צריכה להיות פגישה, אני כרגע מתעסק במשחק הבא".

רפואה יחסר נגד בית"ר ירושלים את המגן הימני עידן כהן והקשר האחורי ניר לקס,  בשל צבירת כרטיסים צהובים. את לקס אמור להחליף עמנואל בואטנג, כשלעמדת המגן הימני עשוי להגיע עבדי פראחת אם כי אופציה נוספת היא להציב את אוראל דגני כמגן ימני ואת רז שלמה כבלם לצדו של אדי גוטליב. לסגל ישוב לאחר מחלה החלוץ רועי זיקרי. באימונים תורגל שחר הירש בהתקפה וההתלבטות היא בינו לבין נריוס ולאסקיס.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עבדי פראחת (רז שלמה), אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, קלואודמיר פריירה, רמזי ספורי, קאיו אלבש, אחמד עאבד, נריוס ולאסקיס (שחר הירש).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי