אבי בוחבוט: "ויתרנו על הדרך, כל משחק הוא גמר גביע"

משה אוחיון, אבי בוחבוט
משה אוחיון, אבי בוחבוט | לירון מולדובן

הקבוצה מעיר הנמל חגגה ניצחון ענק, וצמצום הפער מבית"ר ירושלים ל-3 נקודות. המאמן המנצח: "ניצחון של אופי". קורצקי: "גם כשהפער היה 7 נקודות דאגתי". כובש הצמד שהורחק: "חשבתי שנגמר המשחק"

(גודל טקסט)
מ.ס אשדוד עדיין בתמונת ההישארות בליגת העל. הקבוצה מעיר הנמל השיגה ניצחון אדיר הערב על הפועל רעננה, שהובילה משער אדיר של אביחי ידין, אבל אז גיבור המשחק, דין דוד עלה מהספסל, כבש צמד והורחק בדקה ה-99 של המשחק.

מאמן הקבוצה, אבי בוחבוט, סיכם בהתרגשות את הניצחון: "זה ניצחון של אופי, של ווינריות, של זיקה לנצח. הבאנו את הדברים שעבדנו עליהם. אנחנו ויתרנו על הרבה דברים. אנחנו עובדים רק על מה שיביא את השחקנים להקרבה, כי כל משחק הוא עבורנו גמר גביע. אין דרך, ויתרנו על הדרך. עכשיו נחגוג, ועוד שעה כבר נסתכל למשחק הבא. סימנו וי".



ניצחון ראשון על רעננה בכל הזמנים, איך זה לעשות היסטוריה?
"שאלו אותי על זה השבוע, שמח שידענו לענות. זה חיבר את ההיסטוריה ל-3 נקודות ויצא טוב כפליים. ואני שמח שהשחקנים האלה שנמצאים בחדר ההלבשה עשו היסטוריה, מה שלא קרה עד היום, אבל רק ה3 נקודות הם דבר מדהים. עשינו מהפך היום, גם בשבוע שעבר. זה לא משנה אם היינו יותר טובים או פחות טובים, ויתרנו על דרך, באנו רק כדי לנצח, ושאפו ענק לשחקנים ולהנהלה". 




ניצחון חשוב לאשדוד (לירון מולדובן)


דין דוד כבש צמד והורחק, מה קרה שם?

"הוא חשב שהשופט שרק לסיום, גם אני חשבתי וצעקתי מהשמחה, ובסוף התברר שהוא לא שרק ובגלל זה הוא העיף את הכדור, אבל זה מה שקרה וזה מאחורינו. צריך לראות אותו עובד, הוא משקיע, אני כל כך אוהב אותו ואת התשוקה שלו, אנחנו מדברים המון, וידענו שזה ייפתח לו. דין ילד מדהים"



מגיע לו קרדיט בהרכב?

"מגיע לו את מה שהגיע לו עד עכשיו. הוא נכנס נתן צמד הביא לנו 3 נקודות. אנחנו כרגע לא מתעסקים בכלום חוץ מהניצחון".




מנחם קורצקי, מאוכזב מהתוצאה (מאור אלקסלסי)


בצד המפסיד, מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי היה קצת פחות מרוצה.

"אני חושב שזה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו. גם כשהובלנו בחצי הראשון לא הגיע לנו, בסופו של דבר מי שרצה יותר ונלחם יותר ניצח".



אתה טוען שלא רציתם מספיק?

"זה נראה ככה. אני לא יכול להגיד שהשחקנים לא רצו, אבל ככה זה נראה".



החיסרון של עדי נמני וירדן כהן הורגש?

"אפשר לנתח את זה לכאן ולכאן, זה לא תירוץ. אנחנו צריכים להילחם ולשמור על עצמנו במשחקים האלה, הובלנו אבל קיבלנו גול ממתפרצת ומצב נייח, אסור שזה יקרה".



התחתית בוערת, 4 נקודות מאשדוד, אתה דואג?

"גם ב-7 נקודות דאגתי. היה צריך להיות פער הרבה יותר גדול, אבל צריך להתמודד את זה, להוריד את הלחץ מהשחקנים ויהיה בסדר. יש הבדל בין להשאיר את השחקנים במתח בריא לבין לחץ. אני לא מבין מאיפה הנפילה בחצי השני, אבל זאת כבר היסטוריה מבחינתנו. צריך למצוא דרך להרים את השחקנים ולעשות תוצאה טובה". 



יש לך אשמה בהפסד?

"יכול להיות, אני אבדוק את עצמי גם כן, בסך הכל כן הובלנו בחצי, והיינו צריכים לשמור על זה. יכול להיות שיותר מאוחר הייתי צריך לעשות שינויים".




דין דוד. גיבור הניצחון (ערן לוף)

 

דין דוד, עלית מהספסל, כבשת אחרי 12 שניות, השלמת צמד והורחקת. לא חבל?

"האמת חשבתי שנגמר המשחק, בעטתי את הכדור וירדתי לשמוח עם החברים שלי. מסתבר שזה לא מה שקרה".



שמח מהצמד?

"ברור כיף גדול, אני עובד קשה באימונים, שער בנגיעה הראשונה. אני שמח". 

 

אתה חושב שמגיע לך קרדיט בהרכב?

"אמרתי את זה גם שבוע שעבר, אני חושב שכל שחקן שלא פותח בהרכב ירצה לשחק, אבל אני מקווה שבמשחקים הבאים יהיה בהרכב". 

 

איך אתה מסביר את היכולת שלכם אחרי התקופה הנוראית שעברה על המועדון?

"אנחנו עובדים קשה, אנחנו מגובשים, כל אימון ואימון באים לעבוד ומאמינים. זה הדבר הכי משמעותי. היום נשמח, מחר נבוא מרוכזים לאימון ונתכונן לשבוע הבא. מקווה שנצליח להישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי