שמחה באשדוד: "מתפללים לניצחון של הפועל ת"א על בית"ר"

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

אחרי שהקבוצה הדרומית השיגה ניצחון ראשון בתולדותיה על רעננה במועדון ממשיכים לחלום על הישארות: "תעצרו את האוטובוס שאמור להסיע אותנו בשישי ושני למשחקים בלאומית. מחמאות לבן רייכרט

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד ניצחה אתמול (ראשון) לראשונה בתולדותיה את הפועל רעננה 1:2 במפגשים בין שני המועדונים וחולמת על סיום עונה דרמטי בו תצליח לשרוד בליגת העל. הניצחון אתמול הוריד את פער הנקודות מהפועל רעננה לארבע נקודות בלבד ונכון לעכשיו אשדוד מרוחקת רק שלוש נקודות מבית"ר ירושלים אשר תשחק הערב באצטדיון המושבה נגד הפועל תל אביב.

גורם בקבוצה אמר: "הערב נצפה כולנו בטלוויזיה במשחק של בית"ר ירושלים נגד הפועל תל אביב. מעולם לא החזקנו אצבעות ונתפלל לניצחון של הפועל תל אביב כמו הערב. הכנסנו את הפועל רעננה למערבולת ונשמח לראות את בית"ר ירושלים צוללת גם היא לכיוון הקו האדום ארבעה מחזורים לגונג".

שחקן בקבוצה הוסיף: "בבקשה תעצרו את האוטובוס שאמור להסיע אותנו בימי שישי ושני למשחקים בליגה הלאומית. עד שזה לא נגמר זה נמצא בתוך החלום". המאמן משה אוחיון ושותפו אבי בוחבוט עודדו את השחקנים לפני המשחק כשאוחיון הצהיר בפני שחקניו: "תמיד יש פעם ראשונה, אשדוד מנצחת ועושה היסטוריה נגד רעננה".


ניצחון ראשון של אשדוד על הפועל רעננה. משה אוחיון (לירון מולדובן)

גיבור הניצחון בשני המשחקים האחרונים היה החלוץ דין דוד שכבש שלושה שערים והביא 6 נקודות. אמו של דין היא בת דודתו של כוכב העבר של בית"ר ירושלים אורי מלמיליאן.

דין דוד שכבש צמד אמר: "האמת שחלמתי על זה. אני רוצה להמשיך לשחק ונצליח לעשות את ההישארות בליגת העל. אני מעדיף לפתוח בהרכב מאשר להיות הסופר מחליף ולהביא ניצחונות כי אני אוהב לשחק. הערב נראה את הפועל תל אביב נגד בית"ר ירושלים ונקווה שהניצחון יהיה אדום".

דין דוד לא יוכל לשחק במשחק הבא באצטדיון הי"א נגד בני סכנין מאחר שהורחק בדקה ה-90 בשל בעיטה בכדור לכיוון היציעים מאחר שחשב שהמשחק הסתיים וספג כרטיס צהוב שני.


גיבור הניצחון. דין דוד (ערן לוף)

המאמן משה בוחבוט אמר: "ברור שאשדוד עדיין קיימת למרות כל הפרשנים שלא מפרגנים ואנחנו יודעים לנטרל את הרעשים מסביב. לפני שבועיים החלטנו שמוותרים על הדרך ומתמקדים במטרה שהיא שישה משחקי גמר. שניים עברנו בהצלחה וסימנו עליהם וי. מכירים את הסיכוי והמחשב יודע לעשות את העבודה אם מנצחים ברור כמה נקודות מתוך 12 שנותרו בקופה צריכים. ממשיכים להביט קדימה ממשחק למשחק".

מחמאות רבות קיבל בסיום המשחק קיבל בן רייכרט אשר נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה והיה אחד הגורמים למהפך. בהפסקה הייתה דממה בחדר ההלבשה והאמירות של בוחבוט ואוחיון על מהפך בעקבות חילופים שיעשו הכניסה אמונה בשחקנים שטענו כי החל מהדקה ה-50 ועד הדקה ה-75 אשדוד שיחקה את הכדורגל היפה והתכליתי ביותר שלה העונה.


שינה את המשחק במחצית השנייה. בן רייכרט (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא: משה אוחיון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי