חוגג: "ניצחנו משחק עונה, עכשיו אפשר להכין את העונה הבאה"

יוסי בניון, דוד קלטינס, גדי קינדה
יוסי בניון, דוד קלטינס, גדי קינדה | דני מרון

בית"ר ירושלים נשארה במרחק 6 נקודות מאשדוד בזכות ה-1:2 על הפועל ת"א והבעלים הצהיר: "נדאג שיהיו המון רגעי נחת". בניון צפוי להודיע על פרישה ומעבר לתפקיד המנהל המקצועי, קלטינס: "זה חלום". מחמאות ליחזקאל

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עשתה אמש (שני) צעד משמעותי ביותר בדרך להבטחת ההישארות בליגה, כשניצחה 1:2 דרמטי את הפועל תל אביב, משער נגיחה של דוד קלטינס בתוך תוספת הזמן. הרבה מאוד לחץ השתחרר אצל אנשי המועדון, וכעת מרוחקת בית"ר שש נקודות מהקו האדום, כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה.

עם שריקת הסיום של השופט זיו אדלר, התקשו אנשי הקבוצה להסתיר את השמחה וההתרגשות שאחזו בהם, כאשר נשארו לחגוג במשך דקות ארוכות עם 1800 האוהדים הצהובים-שחורים שהגיעו למושבה. החגיגות הזכירו אמנם חגיגות של זכייה בגביע או באליפות, אך היה במועדון מי שידע להסביר זאת ולומר: "עברנו שבוע קשה מאוד, עם חשש אמיתי של הסתבכות בתחתית. השחקנים הגיעו לחוצים מאוד ולשמחתנו אפשר להגיד שהניצחון הזה כנראה מבטיח עונה נוספת בליגה ועכשיו אפשר סוף סוף גם לחייך".

הבעלים משה חוגג, שגם הוא סוף סוף חייך, אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה והחמיא לשחקנים על הופעתם והניצחון הגדול. מאוחר יותר פירסם הבעלים פוסט בדף הפייסבוק שלו ושם כתב: "לא היה משחק עונה שרציתי שננצח בו כמו את המשחק היום. סוף סוף, ניצחון עם אופי, לחימה ונשמה, אפילו כדורגל. כל כך הגיע לקהל שלנו, רגע הנחת הזה, וכל כך מגיע לקלטינס להיות זה שחתום עליו, ברוך השם. עכשיו אפשר להכין את העונה הבאה ולדאוג שיהיו בה המון רגעי נחת".

הקשר יוסי בניון שפתח בהרכב ושיחק 90 דקות, צפוי להודיע בקרוב מאוד את ההחלטה על עתידו המקצועי והאם הוא מחליט לפרוש ממשחק פעיל בסיום העונה, כפי שמעריכים גורמים במועדון. בניון שבכה מהתרגשות בסיום המשחק, צפוי לקבל בקרוב ובאופן רשמי את תפקיד המנהל המקצועי בבית"ר ירושלים.


מסתמן שבקרוב הוא יתלה את הנעליים ויעבור לניהול. בניון (דני מרון)

המאמן ניסן יחזקאל, קיבל בסיום מחמאות רבות על המהפכה שעשה בהרכב הפותח ועל ניהול המשחק ובעיקר על החילופים ההתקפיים שביצע במחצית, בפיגור 1:0 להפועל ת"א. יחזקאל עבר ימים לא פשוטים מאז משחק התיקו נגד סכנין והידרדרות הקבוצה למרחק של שלוש נקודות בלבד מהקו האדום וכעת נראה שהוא צפוי להישאר בתפקידו עד סיום העונה הנוכחית. יחזקאל ביצע מהפכה של ממש בהרכב, לאחר שסיפסל את דן איינבינדר ומאור בוזגלו והוציא "מהקפאה" את הקשר אפונסו טיירה, שפתח בהרכב והביא הרבה שקט ואיזון במרכז המגרש.

גיבור הניצחון, המגן דוד קלטינס שהכריע את ההתמודדות, אמר בסיום: "נכנסנו לפיגור וזה קצת הלחיץ אותנו. אני שמח שעלינו ברוח שונה למחצית השנייה והצלחנו להשוות והגול הזה הוא הדבר הכי חלומי שאפשר לחלום עליו, עם סרט הקפטן על היד, בדקה ה-92, ונגד הפועל תל אביב, אז כן זה היה מדהים וגם מוריד הרבה לחץ מהמועדון".


"עם סרט הקפטן, בדקה ה-92, ונגד הפועל ת"א". קלטינס חי את החלום (דני מרון)

קלטינס התייחס לשער שכבש והוסיף: "אני חושב שזה השער הכי משמעותי שהבקעתי בקריירה, ואני מקווה שייצא לי להבקיע גולים כאלה, גם במעמדים אחרים וכשנהיה בצמרת, אבל זה שער לא פחות חשוב ואני שמח, כי גם מגיע לאוהדים מגיע לכולם. עשיתי השבוע רק אימון אחד וגם היום עליתי קצת בפחד למשחק, קיבלתי את אישור הרופא בבוקר. שמח שהצלחתי להחזיק מעמד ובסוף קיבלתי גם בונוס וכבשתי"

על הלחץ מהניצחון של אשדוד: "ידענו שסדר המשחקים לא ממש משנה. אני שמח שלמרות שחטפנו גול בדקה קריטית, הצלחנו לחזור ולהפוך את התוצאה, וזה מראה על המון אופי ואני שמח. היו המון ביקורות קשות ואם להיות אמיתי, אז חלק גדול מהן גם מגיעות לנו. זו עונה לא טובה ושום דבר לא מתחבר, זו עונה מתסכלת וכולם כאן רק מחכים שנבטיח סופית את ההישארות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי