אלון: "אם המאמן שנרצה לא ישנה גישה, לא ניקח אותו מלכתחילה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

אחרי ההפסד לאשדוד שסיבך את רעננה בתחתית, הבעלים דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "עושים מהנושא של ירידת ליגה יותר מידי דרמה. אנחנו משחקים כדורגל הגנתי ומשעמם, בעונה הבאה נשחק בסגנון אחר"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הכואב 2:1 לאשדוד שסיבך את הפועל רעננה במאבקי הישרדות בליגת העל, אשר אלון, בעלי הקבוצה מהשרון, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לסיכויים של קבוצתו להישאר, השיטה ההגנתית והמשעממת, עתידו בכדורגל ומעמדו של המאמן מנחם קורצקי.

ההפסד לאשדוד והמצב בתחתית: "תזכיר לי מתי היינו אריות? אנחנו הסתבכנו קצת בתחתית, אבל זה הכדורגל ואני מקווה שנצא מזה. יש לנו הפרש שערים ששווה נקודה והפער מהקו האדום עומד כרגע על ארבע. היה תענוג לראות את אשדוד, הגיע להם לנצח והם עשו את זה בצדק. אני לא אגיד מי אשם ומי לא, אבל זה היופי בכדורגל, שיש מתח ואנחנו נצטרך לדעת לחיות עם זה. אם חס וחלילה נרד ליגה, יהיה לי עצוב אבל לא צריך להסתכל על זה בצורה דרמטית כמו שאחרים מסתכלים על זה, אני לא רואה את הדברים ככה".

הכדורגל שמציגה הפועל רעננה: "אם אנחנו נישאר בליגת העל, אני מבטיח שבעונה הבאה זה לא יראה כך. הנושא הזה של משחק הגנה רק בשביל לשרוד, זה כבר מבחינתי לא רלוונטי. אני לא אומר מי אשם בזה, אבל אני בעל בית שמרן שלא מתערב. אנחנו ניבחר את המאמן שלנו ונגיד לו, אם זה קורצקי ואני מקווה שזה יהיה הוא, או שאנחנו משנים סגנון או שהוא לא תהיה המאמן. המאמן שלנו בעונה הבאה יהיה מאמן שמאמין בכדורגל בתקפי, כמו שמכבי נתניה משחקת. הכדורגל של הפועל רעננה יותר מידי הגנתי. אנחנו גם קבוצת תחתית וגם קבוצה משמעמת – האלמנטים האלו יוצרים משהו לא טוב.

"צריך לדעת לבחור גם את השחקנים הנכונים. אני לא אומר שהמאמן ישחק לפי השיטה שאני רוצה, אבל לא נציג כדורגל הגנתי ומשעמם כמו שאנחנו משחקים כיום. את הכלים שיש לנו בחר המאמן שלקחנו, אני לא מתערב בבחירת השחקנים ולא בשיטת המשחק. לשחק לא הגנתי זה לא אומר שצריך לשנות שיטה. אני לא מדבר על שיטות, אלא על כדורגל שלא יהיה הגנתי ומשעמם. לא אמרתי שקורצקי מאמן הגנתי. גם לפני שנה ושנתיים אפיין את הפועל רעננה משחק הגנתי ומשעמם. אני לא רוצה את זה ואם אנחנו נשרוד, נשחק כדורגל אחר. אני לא אהבתי את מה שראיתי בשנתיים האחרונות וזו האמת. אם המאמן שנרצה לא ישנה גישה, אנחנו לא תיקח אותו מלכתחילה".

עתידו בכדורגל: "אני שם את הדברים בפרופורציות, זה בסך הכל כדורגל. כל הנושא של ירידת ליגה, עושים מזה יותר מידי יותר מידי דרמה וטרגדיה. זה הכדורגל ומה אנחנו נעשה אם חס וחלילה נרד? אני אעמוד בשער העיר ואצעק? זה מה יש. זה מדאיג אותי מאוד, אני לא בכדורגל בשביל לרדת ליגה, אני כאן כדי להישאר בליגת העל ולהגיע כמה שיותר רחוק, אך צריך לקחת את הכל בפרופורציות הנכונות".


ימשיך ברעננה? מננחם קורצקי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי