מכבי ת"א תניף את צלחת האליפות במשחק הבית נגד נתניה

מכבי וצלחת האליפות - תמונה קבוצתית
מכבי וצלחת האליפות – תמונה קבוצתית | דני מרון

הצהובים הודיעו כי ב-11.5 יתקיים הטקס הרשמי ובו יחגגו את האליפות ההיסטורית שהושגה כבר בסוף חודש מארס. דור מיכה ישוב לאימונים בשבוע הבא וייעדר נגד הפועל ב"ש, שוינפלד הבהיר כי אין בכוונתו לעזוב בקיץ

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב שבו היום (רביעי) לאימונים לאחר חופשה בת יומיים ויתחו בהכנות למשחק ביום שני נגד הפועל באר שבע, בו הוחלט שלא לקבל את צלחת האליפות ולחגוג רשמית את הזכייה שהפכה רשמית לפני כעשרה ימים. אגב, הצהובים הודיעו כי החגיגות הרשמיות ייערכו במשחק הבית האחרון שלהם לעונה נגד מכבי נתניה ב-11.5, כשהכוונה היא מעבר לטקס הנפת הצלחת גם לדאוג לחגיגה באצטדיון למען האוהדים.

הקשר דור מיכה מתאושש מהפציעה בשריר הירך ויוכל לשוב לאימונים כבר בשבוע הבא, אלא שבדומה לצ'יקו אופואדו ופצועים אחרים שהיו במהלך העונה, בוודאי לאור הזכייה באליפות וההדחה מגביע המדינה, הצוות המקצועי יאפשר לו לשוב בהדרגה ולא ימהר להחזירו לכר הדשא, במטרה שיתאושש במאת האחוזים ולא יחמיר את המצב.

עוד לקראת הפועל ב"ש, היכולת הטובה של הבלמים איתן טיבי וז'איר אמאדור נגד מכבי נתניה, שפתחו ואפשרו בעיר לשרן ייני מנוחה לה היה זקוק, מגבירה את המאבק על ההרכב. כפי שפרסמנו, טיבי אמור לקבל הצעה לחוזה חדש שיעמוד על כ-250 אלף יורו ,כמחצית מחוזהו הנוכחי המסתיים בתום העונה ובו אופציה למועדון להאריך את ההתקשרות לעונה נוספת בשכר זהה. הצעה חדשה יקבל גם אלירן עטר, לו יוצע שכר המוערך בכ-275 אלף יורו לעונה לחוזה בן שנתיים – גם חוזה זה יהיה נמוך מהחוזה הנוכחי.


מיכה. יתנו לו את הזמן להתאושש (לירון מולדובן)

נכון לעכשיו לא התקבלה במשרדי המועדון הצעה על השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' ובמכבי תל אביב מאמינים כי המהלך יקרה תוך מספר שבועות וכבר פועלים בגזרה כדי שיהיה שוער זר בעמדת המתנה בעת הצורך. החלוץ ארון שוינפלד, לו חוזה לעונה הבאה, אינו מתכוון לעזוב למועדון אחר והבהיר כי ימשיך במועדון במטרה להיאבק על מקומו. נראה שאחד מבין השחקנים הזרים ז'איר אמאדור וצ'יקו אופואדו ייאלצו לשלם את המחיר למען שדרוג הסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי