צפו בתקציר: לבקוביץ' סידר לק"ש 2:2 אצל הפועל תל אביב

ק"ש חוגגת
ק"ש חוגגת | אודי ציטיאט

האדומים הולכים פעמיים משערים של שלמה (22) והירש (54), אבל השוער העניק לבארי (48) ולגרסיה (60) שתי מתנות ורפואה רשם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. אבוחצירה המחליף נגח מארבעה מטרים למשקוף (88)

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיוותה לשוב הערב (שבת) למסלול הניצחונות אחרי ההפסד הכואב לבית"ר ירושלים, אולם לקריית שמונה היו תוכניות אחרות והיא הוכיחה אופי כשחזרה פעמיים מפיגור וחילצה 2:2 לעיני 4,500 צופים במושבה.


אחרי פתיחה עייפה של שתי הקבוצות, רז שלמה קיבל כדור ארוך מדוד ממרווין פירסמן ומצא את הרשת בנגיחה קשתית מפתיעה (22) והפועל תל אביב ירדה להפסקה ב-0:1. בפתיחת המחצית השנייה תומר קשטן שלח לכר הדשא את ואלון אחמדי ששב מפציעה ארוכה והוכיח מיד כמה כישרון יש לו ברגליים.


הקשר האלבני בעט כדור מסובב מ-17 מטרים, רובי לבקוביץ' הגיב רע והדף היישר לרגליו של חאג'י בארי שאמר תודה ודחק מקרוב לרשת (48). שש דקות חלפו והפועל תל אביב חזרה להוביל לאחר פריצה מסחררת של שחר הירש שעקף שחקן הגנה, דהר 50 מטרים וסיים באלגנטיות מתוך הרחבה.



ספורי מול ריאן. חלוקת נקודות במושבה (אודי ציטיאט)


הקצב הגבוה לא נרגע ובדקה ה-60 קריית שמונה איזנה ל-2:2. אחמדי, כבר אמרנו? כדור קרן נפלא של האלבני נחת היישר על ראשו של לוי גרסיה שניצל יציאה איומה של לבקוביץ' ונגח פנימה. בדקה ה-88 האורחת כמעט חזרה לצפון עם כל הקופה, אך יואל אבוחצירה המחליף נגח מארבעה מטרים למשקוף, רק 2:2 בסיום.


הפועל תל אביב רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון ובמאזנה 36 נקודות. במחזור הבא ייצאו האדומים למשחק חוץ באצטדיון רמת-גן נגד הפועל רעננה. קריית שמונה, מנגד, רשמה משחק שני ברציפות ללא הפסד והיא עם 34 נקודות, רק שבע מסכנין האחרונה ושש מאשדוד הלפני אחרונה, כאשר בשבוע הבא היא תארח את בית"ר ירושלים.



מחזיק אצבעות ביציע. אוראל דגני (אודי ציטיאט)


הרכבים
הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודמיר, עמנואל בואטנג, רמזי ספורי, קאיו, אחמד עאבד, שחר הירש (ג'וזף גנדה, 71).


קריית שמונה: דז'ויגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, חורחה מורסיו (ואלון אחמדי, 46), מרכוס דיניס, עידן נחמיאס, קובי מור, עדן שמיר, סמואל בראון (וובה בראון, 91), איסמעיל ריאן (יואל אבוחצירה, 84), לוי גרסיה, חאג'י בארי.


מהלך המשחק
דקה 22, 0:1 להפועל תל אביב: כדור ארוך של פירסמן נחת היישר על ראשו של שלמה ששלח נגיחה קשתית לרשת מזווית קשה. 



קאיו ורז שלמה חוגגים את הראשון (אודי ציטיאט)


דקה 48, קריית שמונה השוותה ל-1:1: אחמדי המחליף בעט מ-17 מטרים, לבקוביץ' הדף רע היישר לרגליו של בארי שדחק מקרוב לרשת. טעות קשה של שוער הפועל תל אביב.


דקה 54, הפועל תל אביב עלתה ל-1:2: בואטנג מסר כדור עומק להירש שעקף את הבלם, דהר 50 מטר והכניע באלגנטיות את ברטקוס. מבצע אישי נפלא של החלוץ שקיבל את הקרדיט על חשבון ואלסקיס.


דקה 60, קריית שמונה איזנה ל-2:2: קרן נפלאה של אחמדי נחתה על ראשו של גרסיה שניצל יציאה איומה של לבקוביץ' וגנח מקרוב לרשת. קצב מסחרר במושבה.



כמה שהוא היה חסר לקריית שמונה. ואלון אחמדי (אודי ציטיאט)


דקה 88: יואל אבוחצירה המחליף התרומם גבוה מעול כולם ונגח מארבעה מטרים למשקוף. איזו החמצה גדולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי