רפואה: "לא יכול להיות שזה קורה". הירש: "אשמח להישאר בהפועל"

שחר הירש
שחר הירש | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב לא הסתיר את אכזבתו אחרי ה-2:2 נגד קריית שמונה: "כל השבוע עבדנו על מצבים נייחים, היינו חסרי ריכוז". החלוץ שכבש שער נפלא: "אני קצת שמח וקצת עצוב". קשטן: "נקודה חשובה במאבקי ההישרדות"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הובילה הערב (שבת) פעמיים, אך השוער שלה רובי לבקוביץ' רשם שתי טעויות גדולות והמשחק נגד קריית שמונה במושבה הסתיים רק ב-2:2. רז שלמה (22) ושחר הירש (54, מבצע אישי מבריק) כבשו לזכות האדומים, אבל חאג'י בארי (48) ולוי גרסיה (60) קבעו חלוקת נקודות.

קובי רפואה סיכם: "כמובן שאני מאוד מאוכזב. זה לא עניין של תיקו, עבדנו כל השבוע על הקטע המנטלי וזה לא יכול להיות שאנחנו מקבלים כל כך הרבה שערים ממצבים נייחים, זה גורם לחסור ביטחון. עבדנו על זה ועבדנו על הנאיביות, זה לא יכול להיות שזה קורה וזה מאוד מאכזב אותי".

על רובי לבקוביץ': "אין פה קטע של שוער. היה חוסר ריכוז, זה עניין מנטלי, כל השבוע ניסינו לשפר את הדברים האלה ועבדנו על מצבים נייחים. לצערי זה לא הספיק, אבל אני אחזק את השחקנים ונמשיך קדימה. עד שזה לא הסתיים רשמית, אני לא אכין את העונה הבאה, אנחנו עדיין קצת מסובכים קצת בתחתית. עשינו הכל בשביל לנצח ואני מאוכזב מחוסר הריכוז והנאיביות".


מאוכזב. קובי רפואה (אודי ציטיאט)

שחר הירש סיפר על השער הנפלא שכבש: "שום דבר מיוחד לא עבר לי בראש. עמנואל מסר לי וראיתי שאני לבד מול הבלם, ניסיתי לברוח ממנו ופתאום קלטתי שאני אחד על אחד עם השוער. אני שמח שהבקעתי, אבל חבל שלא ניצחנו. אני קצת שמח וקצת עצוב כי זה מאוד מאכזב להוביל ולא לנצח.

"בשבוע שעבר הפסדנו לבית"ר בניגוד לכל מה שקרה על המגרש. היום באנו בכל הכוח בשביל לנצח ולהבטיח הישארות, אנחנו מאוד מאוכזבים שלא עשינו את זה ונלמד מהדברים הפחות הטובים שעשינו. עשינו צעד לא רע להישארות, אבל ציפינו לנצח בשביל להירגע מכל הלחץ שהיה במשך כל העונה הזו סביבנו. אנחנו נלמד ונתקן את הדברים לקראת המשחק הבא".

עתידו: "הבעלים והמאמן יודעים את דעתי לגבי העונה הבאה, אני אשמח מאוד להישאר בהפועל תל אביב ואנחנו נחכה ונראה מה יהיה".

תומר קשטן הסביר: "היינו יכולים לנצח כשאבוחצירה נגח למשקוף בדקה ה-89, אבל מצד שני היינו יכולים גם להפסיד. גילינו אופי ואני שמח שידענו לחזור פעמיים מפיגור, אך חבל לי שספגנו שערים קלים מידי. הנקודה הזו חשובה לנו במאבקי ההישרדות, אולם קריית שמונה זו קבוצה שתמיד רוצה לנצח.


תומר קשטן. יצא מהמושבה ברגשות מעורבים (אודי ציטיאט)

"המחצית הראשונה לא הייתה טובה. בשבוע שעבר אותם 11 שיחקו נהדר וניצחנו 0:3. תפקידי הוא להגיב בהתאם ולנסות להשפיע על הקבוצה בצורה חיובית. חשבנו שהמערך הזה יהיה טוב גם בתחילת המשחק, אבל היינו חלשים מאוד בחצי הראשון וזה התאזן בחצי השני.

"אנחנו תמיד בלחץ מהציפיה ומהרצון שלנו להשיג תוצאות טובות ולא להיות תלויים באף מגרש אחר. הנקודה הזו חשובה לנו מאוד להמשך המאבקים ואנחנו נצטרך לעשות את שלנו על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר במשחקים שנותרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי