צפו בתקציר: צמד ענק לאשכנזי, בני יהודה גברה 2:3 על חדרה

יובל אשכנזי חוגג
יובל אשכנזי חוגג | דני מרון

הכתומים גברו בקלות על החבורה של ניסו אביטן. חזיזה כבש ראשון לאחר בדיקת VAR, אשכנזי כבש צמד, אליאל פרץ ומתיאוס צימקו במחצית שנייה מוצלחת של האדומים

(גודל טקסט)

בני יהודה התארחה הערב אצל הפועל חדרה, לאחר הפסד צורם להפועל באר שבע במחזור הקודם. מנגד, החבורה של ניסו אביטן עברה שבוע קצת יותר חיובי, שהתחיל בניצחון 1:3 מרשים על מכבי חיפה, והמשיך בהארכת החוזה של המאמן האהוב ניסו אביטן לעונה נוספת.

אך על המגרש, הדברים היו נראים אחרת לגמרי. ללא צ'יבוטה וסילבסטר, שנעדרו בשל כרטיסים צהובים, החבורה של יוסי אבוקסיס המשיכה להציג הרבה אופי ופתחה את המשחק בסערה מהרגע הראשון. דור ג'אן קיבל הזדמנות קורצת לאחר 18 דקות, אך אג'ידה היה במקום הנכון.

10 דקות לאחר מכן, הדיפה של אג'ידה הגיעה לדולב חזיזה שגלגל מקרוב בקלות. הגנת חדרה טענה לנבדל, אך לאחר בדיקת VAR השער הוכח כחוקי 0:1 לבני יהודה. הכתומים המשיכו ללחוץ על הגז. דקה לאחר הבדיקה יצאו להתקפה, יובל אשכנזי קיבל כדור מצוין מחוץ לרחבה ושיגר פצצה שלא השאירה לאג'ידה שום סיכוי. 0:2 לבני יהודה במחצית.


אבוקסיס יכול להיות מרוצה מהיכולת של קבוצתו (דני מרון)

במחצית השנייה הצמד של בני יהודה המשיך ללהוט, ובדקה ה-60 דולב חזיזה מצא את יובל אשכנזי פנוי בהתקפה מתפרצת, והאחרון לא התבלבל והשלים צמד ענק. 0:3 לבני יהודה אליאל פרץ שלח הכניע את זובאס עם בעיטה מסובבת בדקה ה-69 וצימק את התוצאה ל-3:1, דויד מתיאוס כבש שער בכורה בליגת העל בדקה ה-93 מכדור קרן, אך זה היה מאוחר מדי. 2:3 לבני יהודה בסיום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי