אקולו מאלולו סרג' איוון הקמרוני הגיע למבחנים בבני יהודה

אקולו מאלולו סרג' איוון
אקולו מאלולו סרג' איוון | בני יהודה, רשמי

הקשר בן ה-20 המשחק בנבחרת עד גיל 23 עשוי להצטרף לקבוצה של אבוקסיס, שאמר לאחר הניצחון 2:3 על חדרה: "המחצית הראשונה היתה אחת הטובות שלנו, ואז עשינו שטויות". יובל אשכנזי: "אני עובד אחרי האימונים"

(גודל טקסט)

בני יהודה עשתה אמש (ראשון) צעד חשוב נוסף במאבק על כרטיס לאירופה דרך הליגה, לאחר שגברה בחוץ 2:3 על הפועל חדרה. הזהובים כבר הוליכו 0:3, אך ספגו שני שערים במחצית השנייה וגרמו לדפיקות לב בקרב הצוות המקצועי עד הסיום.

חודש בדיוק לפני גמר הגביע נגד מכבי נתניה, הוכיחה הקבוצה שוב שהיא לא נחה על זרי הדפנה ולא מתכוונת להוריד את הרגל מהגז, גם במשחקי הליגה שעוד נותרו עד אז.

בני יהודה הופיעה אמש למשחק בהרכב חסר וללא צמד החלוצים מאוויס צ'יבוטה ויאקוב סילבסטר, שריצו עונש הרחקה בגין צהובים. למרות החיסרון הוכיחו שחקני בני יהודה בגרות רבה וצברו שלוש נקודות יקרות לקראת ההמשך. צמד המחליפים עמית זנטי ודור ג'אן קיבלו מחמאות רבות על השתלבותם בהרכב, כאשר מעל כולם בלט הקשר יובל אשכנזי, שסיים עם צמד שערים והציג משחק מצוין בקישור.

אשכנזי.
אשכנזי. "עם הפנים קדימה" (דני מרון)

"שני שחקנים חשובים לא שיחקו, אבל עמית זנטי ודור ג'אן ששיחקו במקומם היו מאוד רעבים ועשו משחק יוצא מן הכלל", אמר המאמן יוסי אבוקסיס בסיום, "כולם היו טובים. אחרי ה-0:3 הרגשנו טוב מדי ועשינו קצת שטויות, אבל אני גאה בשחקנים. באנו לכאן אחרי הניצחון של חדרה על מכבי חיפה ובכל זאת עשינו מחצית ראשונה אדירה, אחת הטובות שלנו השנה. הגענו לכמות מצבים אדירה ואני שמח מאוד. התוצאה קצת משקרת ואולי זה ילמד אותנו לעתיד שכשאנחנו מובילים צריך להמשיך באותה הדרך ולא להוריד את הרגל מהגז, אבל בגדול אני מאוד מרוצה".

"גם אם חסר לנו שחקן או שניים מאוד משמעותיים, כקבוצה, אנחנו קבוצה מצוינת", סיכם המצטיין יובל אשכנזי את המשחק. "אנחנו עדין ממשיכים להציג יכולת גבוהה מאוד ואני שמח על כך".

הצמד האישי שלו בהיעדר החלוצים: "זה לא רק אני, כל הקבוצה עבדה קשה בשביל זה ונתנה הכל ואנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא. אני עובד קשה מאוד ונותן את הנשמה בכל אימון ואימון ואני מאוד שמח. אני עובד באופן פרטי, מעבר לאימונים של הקבוצה. אני כל הזמן צופה בטעויות שלי ומנסה להשתפר כמה שיותר".

אבוקסיס.
אבוקסיס. "זה ילמד אותנו לא להוריד את הרגל מהגז" (דני מרון)

מאחורי הקלעים החלו בקבוצה לבחון אופציות לשחקני חיזוק לקראת העונה הבאה, מתוך הנחת עבודה שמספר שחקנים דוגמת שי קונסטנטין, איסמעילה סורו ויאקוב סילבסטר צפויים לעזוב בסוף העונה, זאת בנוסף כמובן למאוויס צ'יבוטה שחתם בלודוגורץ הבולגרית. הקשר הקמרוני בן ה-20 אקולו מאלולו סרג' איוון, המשחק בנבחרת קמרון עד גיל 23, נחת היום והגיע למבחנים בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי