דולב חזיזה סיכם לשנתיים נוספות, קונסטנטין צפוי לעזוב

דולב חזיזה
דולב חזיזה | דני מרון

הכתומים החלו בהכנות לעונה הבאה. הקשר הסכים עקרונית לשדרוג בשכרו, מאמצים להשאיר את בלטקסה וזנטי. ניסיון להכשיר את איציק עזוז למכבי תל אביב. לאחר שלושה ימים: 4,000 כרטיסים נמכרו לגמר הגביע

(גודל טקסט)

בני יהודה, תמשיך בקרבות הצמרת והמאבק על כרטיס לאירופה ביום שלישי הבא, כשתארח את מכבי תל אביב במושבה, בצוות הרפואי של הקבוצה מנסים להכשיר את הקפטן איציק עזוז, אחרי שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים.


המגן סובל ממתיחה ברצועת הברך ונמצא בשלבי החלמה מתקדמים, אך עדין לא בטוח שיהיה כשיר למשחק הבית נגד האלופה. מי שיחזרו להרכב הם צמד החלוצים, יאקוב סילבסטר ומאוויס צ'יבוטה, שלא שותפו בניצחון על הפועל חדרה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.


לצד המאבקים בליגה, החלה מכירת הכרטיסים לגמר הגביע, נגד מכבי נתניה, ב-15 במאי באצטדיון סמי עופר וכבר לאחר שלושה ימי מכירה, נמכרו למעלה מ-4000 כרטיסים, לאוהדים הכתומים, שיישבו ביציע צפוני והמזרחי.



4,000 אוהדי בני יהודה כבר הבטיחו את מקומם (אריאל שלום)


במסגרת ההכנות לעונה הבאה, דולב חזיזה סיכם עקרונית את תנאיו לשנתיים נוספות במועדון, אולם עד כה, לא נחתם חוזה באופן רשמי. רוב הפרטים בחוזה החדש כבר נסגרו, כולל שדרוג בשכרו של הקשר הצעיר. חזיזה עשה העונה התקדמות גדולה והפך לאחד משחקני המפתח בהתקפה של בני יהודה.


עתידם של מספר שחקנים, דוגמת שי קונסטנטין, מתן בלטקסה, עמית זנטי ופייסל מוליץ', אינו ברור ובקבוצה עושים מאמצים להשאיר את כולם לעונה נוספת. בנוגע לקונסטנטין, שמסיים העונה את חוזהו, נראה שאין דרך למנוע את עזיבתו בקיץ. בית"ר ירושלים המועמדת המובילה להנחיתו. במידה ושני המועדונים לא יגיעו להבנות כספיות, תועבר ההכרעה לועדה למעמד השחקן, שתצטרך לקבוע את תג המחי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי