טיבי וז'איר צפויים להמשיך ב-11, במכבי ת"א מרוצים מיונתן כהן

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | דני מרון

שביעות רצון אצל הצהובים משני הבלמים שקיבלו לאחרונה את הקרדיט מאיביץ', גם קנדיל גורף מחמאות. מיכה אמור להיות כשיר תוך עשרה ימים, עתידם של דסה וראיקוביץ' לא ברור

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה היום (רביעי) להתאמן לאחר ששחקני הקבוצה קיבלו יום מנוחה אחרי התיקו נגד הפועל באר שבע ביום שני האחרון. הקבוצה כאמור שבה לפעילות לקראת משחק החוץ במושבה ביום שני נגד בני יהודה, שהדיחה אותה בחצי גמר גביע המדינה.

המאבק על המקום בהרכב של ולדימיר איביץ' נמצא בשיאו בעקבות הפציעות של דור מיכה, צ'יקו אופואדו, אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' כשהמאמן הסרבי הבטיח לתת קרדיט לשחקנים שלא הרבו לשחק במהלך העונה. ההפתעה החיובית הגיעה מכיוונו של איתן טיבי, ששב ל-11 והציגה יכולת טובה לצידו של ז'איר אמאדור שהרשים גם הוא והשניים הורידו לספסל את הבלמים הקבועים שרן ייני ושחר פיבן ומסתמן שהמגמה תמשיך גם נגד בני יהודה.

במכבי תל אביב מרוצים מההשתלבות של מאור קנדיל כשברקע עתידו של מגן אחר, אלי דסה, שיסיים חוזה בקיץ, עדיין אינו ברור. שחקן נוסף שזוכה למחמאות מהצוות המקצועי הוא יונתן כהן, שצפוי להמשיך לקבל הזדמנויות בהתקפת הצהובים. בנוסף, במועדון רוצים לראות את אלירן עטר (12) ועומר אצילי (11) זוכים בתואר מלך השערים וינסו לסייע להם להשלים את המשימה במחזורים שנותרו. בנוגע למיכה, שמתאושש כאמור ממתיחה בשריר הירך, הוא צפוי לשוב לשחק בעוד כעשרה ימים.

גם העונה הבאה נמצאת חזק בראש של אנשי מכבי תל אביב ואיביץ' מעוניין לחזק בראש ובראשונה את עמדת החלוץ כאשר נושא פרדראג ראיקוביץ', עליו עדיין לא התקבלה אף פנייה רשמית, מונע בשלב זה החתמת שוער זר על חשבונו.


הפתעה חיובית. איתן טיבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי