היסטוריה: מועדון ספורט כפר קאסם העפיל לליגה הלאומית

כפר קאסם
כפר קאסם | דני מרון

הקבוצה של איסמעיל עמאר ניצחה את כפר שלם ומחזור אחד לפני הסיום הבטיחה את הכרטיס לראשונה בתולדותיה. אסייג: "מתוק מאוד". סרסור: "אני מתרגש"

(גודל טקסט)

היסטוריה בכפר קאסם. הקבוצה המקומית עשתה היום (רביעי) היסטוריה כשעלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית בכדורגל. למרות שהכח רמת גן שרדפה אחריה במהלך העונה ואף סגרה את הפער, החבורה של שחקן העבר איסמעיל עמאר הייתה הקבוצה היציבה ביותר והבטיחה את הכרטיס ההיסטורי

.כזכור, הכח איבדה בשבוע שעבר נקודות יקרות מול הפועל מחנה יהודה והיום היא נוצחה על ידי ירמיהו חולון ונתנה את האות לחגיגות של כאלפיים אוהדי כפר קאסם שימשיכו אותן עד שעות הלילה המאוחרות. הקבוצה הרשימה העונה גם בגביע המדינה והודחה רק ברבע הגמר על ידי הפועל חדרה.

טארק סרסור, יו"ר המועדון, אמר לאחר המשחק: "אני מתרגש כי עבדנו קשה גם בקיץ וגם במהלך העונה. למדנו הרבה מהטעויות של השנים האחרונות והגענו להישג מדהים. מגיע קרדיט לצוות המקצועי, הניהולי והשחקנים ובעיקר לאוהדים הנפלאים שלנו שליוו אותנו בכל המגרשים העונה".

יוסי אסייג, הכוכב הגדול של הקבוצה, שכבש היום את שערו ה-28, סיפר: "עליתי כמה פעמים בקריירה ליגה, אבל זאת אחת העליות הכי מתוקות שלי. כל כך הגיע למועדון הזה להיות בליגה הלאומית כי יש כאן הנהלה תומכת, צוות מקצועי מצוין ושחקנים מדהימים אבל מעל הכל אוהדים שנותנים לך משבוע לשבוע את הרצון להשקיע יותר ולשמח אותם".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי