רונאלדיניו, דל פיירו ואואן ברשימת החיזוק למשחק נגד אתלטיקו‎

רונאלדיניו
רונאלדיניו | דני מרון

בנוסף להגעת קבוצת הפאר הספרדית ארצה במאי, בבית"ר ירושלים מנסים להנחית גם מספר כוכבי עבר שיחזקו אותה בהתמודדות: "זה עוד צעד בהחזרת בית"ר ירושלים לקדמת הבמה". תיתכן פגישה עם רוני לוי בימים הקרובים

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עדיין מתרגשים מאוד מאישור ההגעה של אתלטיקו מדריד למשחק ידידות שיערך באצטדיון טדי ב-21 במאי, גם בחלוף יממה מאז שהוכרז על המפגש. הגעתה של קבוצת הפאר הספרדית הייתה נושא השיחה המרכזי במהלך הרמת הכוסית של המועדון לכבוד הפסח וכל הנוכחים הביעו את התרגשות וצפייה לקראת המשחק. "משה חוגג אמר לכל אורך העונה שהוא רוצה לבנות כאן מועדון והמשחק הזה, עם יריבה בסדר גודל כזה, היא עוד צעד בבנייה ובהחזרת בית"ר לקדמת הכדורגל בישראל", אמר גורם במועדון.

בבית"ר ינסו להתחזק במספר כוכבי עבר לקראת המשחק נגד מועדון הפאר הספרדי ובין השמות שהוזכרו נמצאים רונאלדיניו הברזילאי, אלסנדרו דל פיירו האיטלקי ומייקל אואן, כוכבה לשעבר של ליברפול. בבית"ר ציינו שלהגעתה של אתלטיקו לישראל ובמיוחד למשחק בירושלים, יש משמעות גדולה מעבר לכדורגל וכי הדבר יוסיף הרבה כבוד לא רק למועדון עצמו, אלא לכל הכדורגל הישראלי.

בתוך כך חזרו אמש ראשי בית"ר ואמרו כי למשחק נגד אתלטיקו מדריד אין כל קשר למשחק הפרידה הרשמי שייערך ליוסי בניון, שיפרוש בתום העונה הנוכחית וכידוע יעשה הסבה לתפקיד המנהל המקצועי. מאחורי הקלעים מנסה חוגג להנחית בישראל קבוצת פאר, ככל הנראה מאנגליה או ספרד.

החל מהשבוע הבא, לאחר חג הפסח, יאיצו בניון ויושב הראש אלי אוחנה, את המאמצים להחתמת מאמן חדש לקראת העונה הבאה. רוני לוי הוא המועמד המרכזי לתפקיד ופגישה משולשת איתו עשויה להתרחש כבר בימים הקרובים.


המועמד המוביל. רוני לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי