אבי לוזון לשחקנים: "כשקשה לא מאשימים אחד את השני"

אבי לוזון
אבי לוזון | אודי ציטיאט

יו"ר מכבי פתח תקווה דיבר בהרמת הכוסית לקראת פסח: "כל אצבע בנפרד לא חזקה, אבל עשר אצבעות ביחד יכולות לפרק כל דבר". הקפטן נאור פסר: "אנחנו לא במקום שציפו מאיתנו להיות"

(גודל טקסט)

על רקע מאבקי ההישארות של קבוצת הבוגרים בליגת העל ומאבקי קבוצת האליפות של קבוצת הנוער, מכבי פתח תקווה ערכה הערב (חמישי) הרמת כוסית לקראת פסח בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג.

יו"ר המועדון אבי לוזון אמר: "שיהיה לכולם חג שמח, רק בריאות וטוב לכולם. אולי המיני פגרה הזו טובה לכולנו, להיות עם המשפחות ואז להתחיל להתכונן – הבוגרים לאשדוד והנוער להפועל חדרה".

לוזון: "הייתה תקופה יותר טובה ופחות טובה. אני מאמין בכל ליבי שאנחנו צריכים להיות כולם יחד, לנצח את אשדוד ולסיים את העונה. אנחנו תלויים רק בעצמנו ויש לנו פער מספיק מאשדוד ומסכנין. תהיו ביחד, תפרגנו אחד לשני. כשקשה לא מאשימים אחד את השני, אנחנו קבוצת כדורגל וקבוצה זה רק ביחד. קחו עשר אצבעות כמשל לעשרה שחקני שדה: כל אצבע בנפרד לא חזקה, אבל עשר אצבעות ביחד יכולות לפרק כל דבר. כוחנו באחדותנו".

על קבוצת הנוער: "קבוצת הנוער שלנו עושה עונה מדהימה וכל הכבוד לכם. אני מקווה שנשיג עוד ארבעה ניצחונות ואני מאמין שזה תלוי בכם ואתם יכולים לעשות זה. אתם יותר טובים מהקבוצות שנגדכם. אני מאמין בכם ולא סתם אנחנו מגיעים לכל משחק. כאשר קבוצת הבוגרים תתבסס על שחקני נוער שהביאו הצלחות, יהיה קל יותר להביא את זה לבוגרים. אני רוצה שעד נערים ג' ילמדו פה כדורגל ומנערים ג' נשאף לנצח בכל משחק במהלך העונה. אם קבוצת הנוער תיקח אליפות, אני מבטיח לכם שזו לא תהיה האליפות האחרונה".

הקפטן נאור פסר הוסיף: "אני רוצה לאחל חג שמח וכשר. אנחנו לא במקום שציפו מאיתנו בהרמת הכוסית בראש השנה. אני מקווה שנסיים את העונה כמו שצריך. אני האחרון שהנפתי פה גביע בתור קפטן בנוער ואני מאחל גם לקבוצת הנוער".


אבי לוזון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי