דריכות במכבי חיפה: "ניצחנו בב"ש, אין סיבה שלא נעשה זאת שוב"

נטע לביא
נטע לביא | דני מרון

הירוקים ישובו לאימונים לקראת המשחק ביום שני בטרנר: "אם נשיג שלוש נקודות, נהיה עם רגל באירופה", אמרו בקבוצה. בלבול יכריע לגבי עמדת השוער רק בסמוך להתמודדות, שועה צפוי להתאמן ולפתוח

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תשוב היום (שבת) אחר הצהריים לאימונים לאחר חופשת חג קצרה ותגביר את הקצב לקראת משחק הליגה מול הפועל באר שבע ביום שני (21:00). "ניצחון בבאר שבע ונהיה עם רגל באירופה", אמרו במועדון לקראת הקרב על המקום השני, "כבר עשינו זאת בעבר ואין שום סיבה שלא נעשה זאת גם עכשיו", אמרו במועדון הירוק על האפשרות לנצח בטרנר.

המאמן מרקו בלבול לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים מההרכב שניצח את נתניה בשבוע שעבר, אך אחת ההתלבטויות היא בנוגע לעמדת השוער. אחרי שעומרי גלזר פתח מול מכבי נתניה, לא מן הנמנע שגיא חיימוב ישוב לעמוד בשער בין הקורות. בחוליית החוד נראה כי ימשיכו ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה, שצפוי לערוך אימון מלא ויהיה כשיר.

מי שלא צפויים להיות בסגל למשחק הקרוב הם צמד הזרים מנואל איטורה והבלם אליסון דוס סנטוס. האחרון כבר קיבל הודעה כי הוא אינו בתוכניות המקצועיות גם לעונה הבאה ועל פי נציגיו הוא כבר מחזיק בהצעות מישראל ומחו"ל, אבל טרם קיבל החלטה בנושא ויעשה זאת רק לקראת היציאה לפגרה.


חיימוב. ישוב להרכב אחרי הספסול נגד נתניה? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי