"בלי אלונה, ב"ש לא תהיה דומה למה שהכרנו בשנים האחרונות"

אלונה ברקת, נפתלי בנט, איילת שקד
אלונה ברקת, נפתלי בנט, איילת שקד | אבשלום שושני

יו"ר הפועל ב"ש לשעבר רן פסח אמר לאוהדים מה עלול לקרות אם הבעלים תוריד את התקציב בעונה הבאה: "אם היא תזוז הצידה, ההתרסקות תהיה בלתי נמנעת". הדיון המשפטי של ג'ון אוגו נדחה לאוקטובר

(גודל טקסט)

רן פסח, לשעבר היושב ראש הססגוני של הפועל באר שבע, ממשיך לעקוב מקרוב אחר ההתרחשויות בטרנר, הפעם על תקן אוהד. אביב הגיע, ולפסח בא להגיד לאוהדים האדומים מה עלול לקרות לקבוצתם אם נשיאת המועדון אלונה ברקת תוריד פרופיל ותצמצם את מעורבותה בניהול השוטף.

"בלי אלונה בפרונט הפועל באר שבע לא תהיה דומה למה שהכרנו בארבע השנים האחרונות, הקבוצה עלולה לאבד גובה, ואם אלונה תזוז הצידה, ההתרסקות תהיה בלתי נמנעת", מזהיר רן פסח ומסביר.

"למה? כי במקומה לא יהיה מי שייקח את העסק הזה ויעשה קבוצה עם גלורי. אנשים יכולים לברבר, אבל אף אחד מאנשי העסקים הגדולים בבאר שבע לא מסוגל להשקיע פרומיל ממה שאלונה ואלי בעלה השקיעו פה. מדובר בסכומים דמיוניים, ממה שדווח לי משפחת ברקת השקיעה 180 מיליון שקלים מאז שרכשו את הקבוצה. אין להם תחליף, האוהדים שהתרגלו לקבוצה זוללת תארים ירגישו איך הכול מתמסמס".


"בלי אלונה בפרונט הפועל באר שבע לא תהיה דומה למה שהכרנו". רן פסח מזהיר (דני מרון)

בהנחה שאלונה בכל זאת תמשיך במתכונת הרגילה, פסח מציע לה ללכת על עונה פיננסית: "יהיה חכם להפחית את התקציב העצום שהיה פה, במיוחד בעונה האחרונה, ולהשקיע בילדים מקומיים במקום שחקני רכש יקרים שיושבים על הספסל. אני הייתי מחזיר את דן ביטון, גם במחיר של רכישתו מחדש, ובונה סביבו קאדר של מקומיים".

פסח מחזיק מברק בכר ואומר: "הוא בחור לעניין, לא מזהה אצלו סימנים של שובע. להיפך, הבחור ממוקד במטרה. אני מאוד מתרשם ממנו ומרוצה שהוא ממשיך איתנו". ומה לגבי ניסו אביטן? "ניסים אביטן שיחק אצלי כשהייתי יושב ראש, אני מכיר אותו כשחקן".

אילו אלונה הייתה מתייעצת איתו לקראת הבחירות לכנסת, פסח היה מציע לה לערבב טוב יותר את החפיסה: "אלונה בחורה בעלת אמביציות חיוביות לתרום לחברה. לדעתי היה עדיף לה להשתלב במפלגת מרכז, אצל גנץ למשל היא בטח הייתה משתלבת ומקבלת מקום ריאלי. היא בחורה מתונה. מה לה ולבנט ושקד?".


ברק בכר ממוקד במטרה (דני מרון)

על האפשרות שאלונה התאכזבה ממיעוט המצביעים עבור מפלגתה מקרב אוהדי הפועל באר שבע, היו"ר בדימוס קרא את המפה הפוליטית לפני ההגדה של פסח. "באר שבע היא מעוז הליכוד, זו העיר של ביבי. האוהדים לא ערבבו בין אהבתם לקבוצה לבין הערצתם לנתניהו. אלה שני עולמות שונים".

ועדיין בענייני הפועל באר שבע: במסגרת ההכנות לעונה הבאה נבחנת האפשרות לקיים את מחנה האימונים הטרום עונתי באתר אחר בפולין, כשהכיוון הכללי הוא העיר גדנסק. בשנים האחרונות התקיימו מחנות האימונים במתקנים שבעיירה אופלינצה. בגדנסק עשויה הקבוצה ליהנות מתנאים דומים במחיר מוזל בהרבה.

בעוד מספר שבועות תיפרד באר שבע מג'ון אוגו, שהודיע על עזיבתו לאחר חמש עונות. אוגו עוד לא יודע אם יקבל מחר דקות משחק מול מכבי חיפה, אבל יוכל כנראה להסיר דאגה אחת מליבו – התיק שפתחה לו המשטרה לאחר שנתפס נוהג בהשפעת אלכוהול, לא יטופל בקרוב. בהתערבות פרקליטו, עו"ד איתי יצחק, הוחלט לדחות את הדיון בתיק התעבורה של הניגרי לחודש אוקטובר. על פי התוכנית של אוגו, במועד החדש שבו יונח תיקו בפני שופט תעבורה הוא כבר יהיה רחוק מפה.


הדיון של ג'ון אוגו נדחה לאוקטובר. עד אז הוא צפוי לעזוב את ישראל (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי