שמואל שיימן עשוי לחזור להפועל חיפה בעונה הבאה

שמואל שיימן
שמואל שיימן | אריאל שלום

שמו של המגן עלה כאפשרות במידה והשיחות מול גולדברג לא יתקדמו. סילבס צפוי לערוך שיחות אישיות לפני המשחק נגד סכנין. מחר ייערך דיון נוסף בעניינו של גבריאל תמאש

(גודל טקסט)
הפועל חיפה תחזור היום לאימונים לאחר שני ימי מנוחה ותגביר את ההכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין. בקבוצה רוצים לצאת לדרך חדשה תחת המאמן החדש חיים סילבס ומקווים כי כבר במשחק הקרוב תבטיח חיפה סופית את ההישארות בליגה.


סילבס עצמו עשוי לערוך מספר שיחות אישיות בכדי לעבוד על הפן המנטאלי שנפגע בשל חוסר ההצלחה הקבוצתית בתקופה האחרונה. הבעלים יואב כץ שנחת בשבוע שעבר בישראל צפוי לערוך שיחות עם השחקנים כאשר עם חלקם כבר דיבר בשבוע שעבר. פרט להכנות למשחק הקרוב, בקריית חיים גם חושבים על העונה הבאה ואחד השחקנים המשמעותיים עליו מקווים לשמור בקבוצה הוא המגן שון גולדברג.


כץ צפוי להיפגש עם גולדברג ולהציע לו חוזה חדש, אך המגן שזוכה להתעניינות של מספר קבוצות נוספות בישראל וגם משאיר את האופציה על אירופה פתוחה. במידה והמשא ומתן מול גולדברג לא יצלח, מי שעשוי לחזור ללבוש אדום הוא שמואל שיימן. המגן אינו צפוי להמשיך בבית"ר ירושלים ובחיפה יבדקו את האופציה להחזירו.



האדומים מקווים לשמור על שון גולדברג (אריאל שלום)

בנושא אחר, מחר יתקיים דיון נוסף בערר שהגישו פרקליטיו של גבריאל תאמאש. עורכי הדין תומר נגולה ואיתן סטולר, המייצגים את הרומני ביקשו לאפשר לשחקן לחזור לחיים נורמליים, משמע לצאת לאימונים ולמשחקים של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי