מכבי ת"א תנסה להחתים את שי קונסטנטין אם אלי דסה יעזוב

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | דני מרון

האלופה עדיין לא הציעה חוזה למגן הימני שעשוי לעזוב ללא תמורה לבשיקטאש: "המהלך מובן", אמרו במועדון. מגן בני יהודה עשוי להצטרף בעסקת חילופי שחקנים. בקבוצה מחכים להצעות על ראיקוביץ'

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב לא מעורבים בהליך בו אמור על פי פרסומים בטורקיה אלי דסה לעבור בהעברה חופשית לבשיקטאש, אחד ממועדוני הפאר של הכדורגל הטורקי. דסה מסיים חוזה בתום העונה ונכון לעכשיו לא קיבל את ההצעה של מכבי תל אביב לחתום על חוזה חדש לחמש שנים בשכר של כ-450 אלף דולר לעונה.

אם אכן דסה יעזוב מכבי תל אביב, תנסה לצרף את המגן הימני של בני יהודה שי קונסטנטין בעסקת חילופי שחקנים כמו שקרה בתחילת העונה עם המגן מאור קנדיל שיהפוך למגן הימני המוביל. גורם בסביבת מכבי תל אביב אמר: "נושא אלי דסה נמצא על הפרק כבר מתחילת העונה והכול עדיין פתוח. אם אלי דסה מבקש לנסות את כוחו במועדון ענק כמו בשיקטאש, המהלך מובן".

במכבי תל אביב לא לחוצים בנושא עמדת המגן הימני כשיש את קנדיל והגיבוי הוא על ידי הקפטן שרן ייני ושחר פיבן אשר מכירים היטב את התפקיד אם קונסטנטין לא יגיע. במכבי תל אביב מצפים לפריצת דרך בנושא השוער פרדראג ראיקוביץ' ונכון לימים האחרונים מלבד גישושים של סוכני שחקנים לא הונחה הצעה כספית תמורת ראיקוביץ' בסכום של 4.5 מיליון יורו.


עדיין לא קיבל עוד הצעה ממכבי תל אביב. אלי דסה (אריאל שלום)

מכבי תל אביב תתארח ביום שלישי באצטדיון המושבה אצל בני יהודה והמשימה של השחקנים היא להמשיך ולהיות לא מנוצחיפ בליגת העל עד סיום העונה. הקשר דור מיכה התאושש מהפציעה בשריר הירך האחורי ואמור להיות בסגל בשלישי נגד בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי