צפו בתקציר: שערי בכורה להיקה, מכבי נתניה גברה 2:3 על הפועל חדרה

מכבי נתניה חגיגה
מכבי נתניה חגיגה | דני מרון

הצהובים פירקו את החבורה של ניסו אביטן במחצית הראשונה כשהאלבני כבש שער ראשון בקבוצה (6) והשלים צמד בדקה ה-27, ברשצקי (10) הוסיף. פוצ'יבה (51) ולוסיו (75) נתנו תקווה, אבל זה לא הספיק

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בפלייאוף העליון נפתח היום (שלישי) כשמכבי נתניה אירחה את הפועל חדרה. שלושה שבועות לאחר שהדיחה אותה בחצי גמר הגביע, ושלושה שבועות לפני שתפגוש את בני יהודה בגמר, הצליחה הקבוצה של דראפיץ' וברדה להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף עם 2:3 על העולה החדשה.

המשחק הלך לכיוון ברור כבר מהדקות הראשונות, וכעבור שש דקות הצליח יחמיר היקה להשתלט על מסירת רוחב מסובכת של זבידאת ולבעוט לפינה כדי לכבוש את שערו הראשון במדי נתניה עם 0:1 יפה. פחות מחמש דקות עברו, והתוצאה הוכפלה: גיא מלמד מצא את ברשצקי לבד מול חביב אוחיון והקשר גלגל פנימה בקלות את ה-0:2.

החגיגה של המארחת לא הסתיימה שם, ובדקה ה-27 יחמיר היקה הוסיף עוד שער למאזנו, הפעם מבישול של ברשצקי שהיה ללא ספק המצטיין באותן דקות. המחצית הראשונה, אולי הטובה ביותר של נתניה עד כה העונה, הסתיימה ב-0:3 שנראה חד משמעי בדרך לניצחון.

היקה חוגג עם חבריו. שערים ראשונים במשחק מצוין (אריאל שלום)
היקה חוגג עם חבריו. שערים ראשונים במשחק מצוין (אריאל שלום)

אלא שהמחצית השנייה היתה ההיפך הגמור. כמו בתחילת המשחק, שש דקות עברו לפני שנכבש שער. פוצ'יבה הגיע ראשון לקרן של אליאל פרץ ונגח את ה-1:3, ובדקה ה-75 היה זה שוב פרץ שהתחיל את המהלך. הכדור הגיע לבסוף ללוסיו, שבעט לחיבור.

אבל למרות המאמצים, חדרה לא הצליחה לכבוש את שער השוויון. גם לא תוספת זמן דרמטית, בה ניקו אולסק הורחק והותיר את נתניה ב-10 שחקנים, אפשרה לקבוצה של ניקו אביטן להשיג את הנקודה.

אחרי חמישה מחזורים ברציפות, נתניה הצליחה סוף סוף לנצח ובהתאם לתוצאת המשחק של בני יהודה נגד מכבי ת"א בשעה זו, יתכן שתסיים את המחזור במקום הרביעי. חדרה, לעומת זאת, נותרת במקום השישי עם הפסד שני ברציפות ובשבוע הבא היא תפגוש את מכבי תל אביב החזקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי