ולדימיר איביץ': "אולי הייתי צריך לתת לדניאל טננבאום הזדמנות נוספת"

דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | דני מרון

לאחר הניצחון על בני יהודה מאמן הצהובים החמיא לשוער המשנה. הישראלי-ברזילאי אמר: "חיכיתי הרבה זמן למשחק הזה, יש לי מערכת יחסים מצוינת עם ראיקוביץ'". במועדון ביקרו את דבירו של צ'יבוטה: "זו כפיות טובה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה אתמול (שלישי) את בני יהודה 0:2 בעוד ערב שהיה אמור להיות שקט לפני שחלוץ בני יהודה מאוויס צ'יבוטה הדליק את אזור חדרי ההלבשה בתלונות לעבר אנשי מכבי תל אביב והנמצאים במקום לצאת נגד הנהמות לעברו מיציעי אוהדי מכבי תל אביב ופלט לעבר מכבי תל אביב "מועדון מסריח".

בסיום המשחק ציינו השופט דוד פוקסמן והמשקיף יריב טפר כי לא שמעו נהמות מכיוון אוהדי מכבי ת"א והנושא לא ייכתב בדו"ח השיפוט כך שמכבי תל אביב לא תועמד בפני וועדת משמעת.

על הפרשה אמר גורם במכבי תל אביב "חבל שצ'יבוטה מתנהג בצורה כל כך בוטה. זו כפיות טובה. ברגע שעדכנו אותנו שנשמעו קריאות מכיוון האוהדים שלנו ,דאגנו לפנות למי שצריך וזה נפסק בתוך מספר שניות. מכבי תל אביב כמועדון עזר הרבה מאוד לצ'יבוטה מהיום שהוא הגיע לישראל וגם בשנה האחרונה הענקנו לו סיוע צמוד בכול נושא האזרחות שלו. מבינים את הכעס שלו אבל הוא לא היה צריך היה לעשות את כול הבלאגן הזה".


דוד פוקסן לא ציין את האירוע נגד צ'יבוטה בדו"ח (דני מרון)

השוער דניאל טננבאום פתח לראשונה העונה בין הקורות במשחק ליגה. המאמן ולדימיר איביץ' אמר על הברזילאי: "יכול להיות שטננבוים היה צריך לקבל הזדמנויות נוספות במהלך השנה, אבל זאת הייתה השנה הראשונה שלי ולא הכרתי את כולם. צריך לזכור שבזמנו גם חביב אוחיון היה בקבוצה".

על אלי דסה אמר: "לא נכון לומר שדסה לא שיחק בגלל שהוא נמצא עם מכבי תל אביב במו"מ".

הסרבי דיבר גם על הקפטן שרן ייני: "ייני שחקן חכם. הוא ברכה למכבי ת"א. הוא שיחק רוב העונה ומבין שאנחנו רוצים שכולם יהיו בפורמה. יש לנו ארבעה בלמים עם תכונות שונות וההחלטה את מי להרכיב מבינהם תלויה גם בזהות היריב".

על המשחק: "היינו הקבוצה הטובה ביותר מההתחלה ועד לסוף והיינו ראויים לשלוש הנקודות. הגענו ללא מעט מצבים אבל כשלא מבקיעים אפשר להיענש בסוף".


"היינו הקבוצה הטובה ביותר מההתחלה ועד לסוף". איביץ' מרוצה מהניצחון (דני מרון)

השוער דניאל טננבוים ששמר על שער נקי אצר בסיום: "חיכיתי הרבה זמן למשחק הזה. זו העונה השלישית שלי במכבי תל אביב וכול אחד רוצה לשחק ולא לשבת על הספסל. בעמדה שלי קשה לשחק במיוחד, אבל צריכים להיות מוכנים. אני חושב שעשיתי עבודה טובה ולא חשבתי על העונה הבאה. אני מקבל המון ביטחון ממאמן השוערים. יש לי מערכת יחסים מצוינת עם פרדראג ראיקוביץ' ואנחנו תומכים אחד בשני".

במכבי תל אביב נמשכים המאמצים לצרף חלוץ זר וזה היעד הראשון לקראת הקיץ במקביל להמתנה למכירתו של השוער פרדראג ראיקוביץ' ולהחלטה של המגן אלי דסה אם הוא יקבל את הצעת המועדון או עובר למועדון באירופה.


חיכה הרבה זמן למשחק הזה. דניאל טננבוים עם משחק מצוין (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי