קלינגר: "שמח לחזור. לא שוחחתי עם בניון על עתידי"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

בית"ר ירושלים השתתפה במשחק חגיגי לחניכת האצטדיון החדש בבית שמש. המאמן דיבר לראשונה מאז האירוע שעבר: "לא נכחתי פיזית אבל תמיד הייתי מעורב. יוסי עדיין שחקן שלי. מה שיקרה - יקרה לטובה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים לקחה לעצמה פסק זמן מהמשחקים שנותרו בליגת העל עד לסיום העונה כשהגיעה היום (רביעי) למשחק חגיגי, חנוכת האצטדיון העירוני החדש בבית שמש. בית"ר שיחקה נגד קבוצה שהורכבה משחקנים שגדלו בעיר וביניהם, שחקן העבר ומנהל בית הספר לכדורגל של הקבוצה בעיר, אופיר עזו.  בהרכב בית"ר שיחקו גם המנכ"ל מוני ברוש והבעלים משה חוגג, שכבש את השער הראשון. יוסי בניון הוסיף את שער הניצחון.

המאמן ניר קלינגר, שנמצא בשלבי סיום חופשת המחלה שלו, בעקבות האירוע הרפואי אותו עבר לפני קצת יותר מחודש, נכח במשחק ודיבר לראשונה מאז אושפז על התקופה האחרונה. קלינגר אמר: "אני מרגיש יותר טוב, ברוך השם, ושמח לחזור. אנחנו שמחים לחנוך את המגרש פה ולפתח את שיתוף הפעולה עם בית הספר לכדורגל שיש לנו כאן בבית שמש. זה חשוב מאוד שבית"ר זורעת זרעים ושורשים בכל מקום שאפשר כדי להביא שחקנים צעירים למועדון. אנשי המקום קיבלו אותנו נהדר פה".

על תקופת ההחלמה: "נעדרתי לתקופה של חודש ימים. אמנם לא הייתי נוכח פיזית, אבל תמיד הייתי מאחור עם ניסן יחזקאל, הצוות והשחקנים, אז שום דבר לא השתנה יותר מדי ונמשיך להתנהל במתכונת הזאת כי זה טוב ומצליח ואני מקווה שזה ימשיך כך גם בהמשך. אני חושב שבשלב הזה, אנחנו צריכים לסיים את העונה בצורה החזקה ביותר שאפשר, להתגבר על חוסרים של שחקנים ולתת הזדמנויות לשחקנים שלא שיחקו יותר מדי לאחרונה. כמוכן, בעוד שבועיים יש לנו עוד אירוע חשוב עם משחק הפרידה של יוסי בניון בבית מול אשדוד ואני מאמין שזה יהיה אירוע מאוד יפה ומרגש".


קלינגר. שמח לחזור (דני מרון)

שיתוף הפעולה הנוכחי עם בניון והשיחות ביניהם: "לא שוחחנו על העתיד שלי, דיברנו בעיקר על הקבוצה. יוסי עדיין שחקן שלי ומשחק תחתיי לפחות עד אחרי המשחק מול אשדוד ואז יחסי המאמן-שחקן ישתנו. אני חושב שזה נכון להמשיך כך כרגע כי זה בריא ונכון לכולם שכרגע אני המאמן ויוסי השחקן".

המשך תפקידו בבית"ר: "אני לא מתכוון לעסוק בעתיד שלי כרגע. אני חושב שבסופו של דבר אני אקבע את העתיד שלי, ככה זה צריך להיות וככה עשיתי גם בכל הקריירה. אני אוהב את המועדון הזה, היה לי כיף פה ומה שיקרה, יקרה לטובה ובעזרת השם נצליח, גם בית"ר וגם אני, אם ביחד ואם לחוד".

הבעלים משה חוגג, נטל חלק במשחק ואף כבש בפנדל את אחד השערים לטובת בית"ר. חוגג עצמו אמר בסיום: "כיף להיות פה וזה חשוב ומבורך למועדון ולעיר. כבוד גדול להיות פה. יש כאן התחלה של דרך עם קבוצה אחת ועוד קבוצת נערים וקבוצות ילדים. רוב הילדים כאן לא יצאו שחקנים, בדיוק כמוני, אבל זה מחנך ומלמד ואני מברך על כך. זו תחילתה של ידידות נפלאה בינינו לבין העיר בית שמש".


עם בניון. "כרגע זה בריא לכולם שאני המאמן ויוסי השחקן" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי