אוהדי הפועל ב"ש מבקשים מההנהלה להחזיר את דן ביטון

מיגל ויטור מול דן ביטון
מיגל ויטור מול דן ביטון | דני מרון

מי שמסתמן כמלפפון החם של הקיץ הוא בוגר מחלקת הנוער של האלופה היוצאת ובבירת הנגב קוראים לרכושו בחזרה מאשדוד. התקציב ינוע סביב 50 מיליון שקלים, סכום שהספיק לאליפות הראשונה בעידן ברקת

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע גוברת הדריכות לקראת המשחק הקרוב ביום ראשון מול מכבי נתניה (20:30, ישיר בספורט1). כשנדמה היה שהדרך לאירופה סלולה, בא ההפסד למכבי חיפה ואחריו הניצחון של נתניה על חדרה וסיבכו את המאבק על הכרטיס.

בכלל ,נתניה עשתה העונה הרבה צרות לבאר שבע. מתוך ארבעה מפגשים, נתניה ניצחה פעמיים, כולל פעם אחת בגביע. משחק אחד הסתיים בתיקו, ורק פעם אחת הרגל האדומה הייתה על העליונה. "נתניה קבוצה מצוינת שעושה עונה טובה", אמר המאמן ברק בכר לקראת ההתמודדות. "לא סתם היא הגיעה לגמר הגביע אחרי שהדיחה אותנו בשמינית הגמר. היא מסוג הקבוצות שגוררת את היריבות לקצב ומשחקים טובים. אני בטוח שיהיה משחק מעניין".

החלוץ בן שהר התייחס אף הוא למשחק ואמר: "מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד קבוצה טובה, אנחנו רוצים לנצח וכדי להגיע לאירופה זה מה שיהיה עלינו לעשות ביום ראשון". משורות הבאר שבעים ייעדרו אריק סאבו המורחק ובן ביטון שעבר ניתוח בברכו. מאור מליקסון צפוי לחזור להרכב על חשבונו של נייג'ל האסלבינק המאכזב, כשאיוש מרכז ההגנה מותנה במצבם של מיגל ויטור וחאתם אלחמיד. באשר לבלם הפורטוגלי שלא היה בסגל בהפסד למכבי חיפה, בימים שעברו מאז המשחק שידר אופטימיות לגבי חזרתו לכשירות מלאה. קווין טאפוקו צפוי לחזור לקישור האחורי, כשג'ון אוגו יישב על הספסל.


ויטור. נעדר נגד מכבי חיפה, אולם מאז שידר אופטימיות (דני מרון)

הניגרי כידוע הודיע על עזיבתו לאחר חמש עונות, ויוכל להתנחם בכך שיצא בזול מהסתבכותו עם משטרת התנועה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הדיון המשפטי בעניינו שהיה אמור להתקיים ב-16 באפריל נדחה לחודש אוקטובר, כשכבר לא יהיה בארץ. עוד ביום שבו עוכב לחקירה הורשה אוגו לנהוג במכוניתו בחזרה לבאר שבע, לאחר שרמת האלכוהול בדמו חזרה לערכים רגילים.

לצד ההכנות למשחק ביום ראשון, נערכים במועדון לקראת העונה הבאה שתעמוד בסימן צמצום התקציב, כשההערכה היא שהוא ינוע בסביבות 50 מיליון שקלים. יצוין שתקציב של כ-40 מיליון שקלים הספיק לזכייה באליפות הראשונה מתוך שלוש האליפויות הרצופות. גם גיבוש הסגל ייעשה מתוך אחריות תקציבית, כך שעל כל עמדה כבר לא יתמודדו שני שחקנים בכירים, באותה רמה, כפי שהיה בארבע העונות האחרונות. הבלם עמית ביטון, הקשר עמראן אלקרינאווי והחלוץ איתמר שבירו יחזרו אוטומטית מהשאלה. ביטון יוכל להשתלב ברוטציה אם ואחד הבלמים הבכירים יעזוב.


עמית ביטון. עשוי להשתלב אם אחד הבלמים הבכירים יעזוב (אודי ציטיאט)

הקשר דן ביטון, שמסתמן בתור המלפפון החם של הקיץ, עדיין מצית את דמיונם של האוהדים מבירת הנגב ורבים מהם קוראים "להחזיר אותו הביתה". ביטון, הנחשב לכשרון הבולט ביותר שצמח בשנים האחרונות במחלקת הנוער הבאר שבעית, נמכר למועדון ספורט אשדוד במסגרת עסקת מיכאל אוחנה, ושמו עלה לאחרונה כמועמד לכמה קבוצות ביניהן בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי