אילון אלמוג לקראת מכבי: "מתרגש, אבל מקווה לקחת נקודות"

אילון אלמוג, ג'ורג' פוצ'יבה
אילון אלמוג, ג'ורג' פוצ'יבה | אודי ציטיאט

הפועל חדרה מתכוננת למשחק נגד האלופה ומנסה לפתור את 'קללת המחצית הראשונה'. לבאדיבי יעבור ניתוח ולא יחזור העונה. רבאח יחזור ההרכב. החלוץ: "אנחנו מגיעים במומנטום לא טוב אבל עם הרבה אמונה ביכולת שלנו"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה מקווה להתאושש מההפסד 2:3 למכבי נתניה, דווקא נגד האלופה הבלתי מנוצחת, מכבי תל אביב. הקבוצה של ניסו אביטן מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, עם ניצחון בודד במאזנה בפלייאוף העליון על מכבי חיפה, ותרצה לאגור נקודות ובעיקר לפתור את קללת המחצית הראשונה ממנה סובלת הקבוצה. 

ב-2 המשחקים האחרונים חדרה ספגה 5 שערים בחצי הראשון וניצחה את החצי השני. המאמן ניסו אביטן טרם קבע את ההרכב אבל נראה כי הבלם ויסאם רבאח יחזור ל-11 על חשבונו של גלעד אברמוב הצעיר.


ויסאם רבאח יחזור להרכב (אודי צטיאט)

מי שבוודאות יישאר מחוץ לסגל הוא המגן דיא לבאדיבי שכבר פצוע מספר שבועות, צפוי לעבור ניתוח בקע בקרוב ולא יחזור לשחק העונה. המשחק מול הצהובים יהיה מרגש עבור השחקנים המושאלים, ואילון אלמוג, שגדל בקריית שלום ומסתמן כאחד מנקודות האור של חדרה בחצי השני של העונה דיבר בהתרגשות לקראת המשחק מול קבוצתו.

"אנחנו מגיעים במומנטום לא טוב אבל עם הרבה אמונה ביכולת שלנו. גם בהפסדים שלנו בפלייאוף העליון הראנו לפרקים כדורגל חיובי ונשתדל להציג יכולת טובה מההתחלה. הרצון שלנו הוא בהחלט להוכיח שחדרה ראויה לפלייאוף העליון ויכולה להתמודד מול הקבוצות הכי טובות בארץ".

על המפגש מול קבוצת האם שלו אמר: "ברור שגם אני וגם החברים שלי שגדלו שם טיפה מתרגשים. בכל זאת, אני משחק מול המועדון שהיה הבית שלי ואני חולם לחזור אליו בעתיד. לשמחתי כבר התרגלנו למאבקים מולם, רק שהפעם אני מקווה שנדע לקחת את הנקודות"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי