קשטן ישנה למערך התקפי יותר, אחמדי צפוי לשוב להרכב

ואלון אחמדי
ואלון אחמדי | דני מרון

הקשר האלבני חזר היטב מהפציעה בברכו ומתוכנן לפתוח נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:15 בספורט4), מולה תפתח המארחת עם ארבעה שחקנים בחלק האחורי. שכר החלים מהפציעה, אך צפוי להתחיל את המשחק על הספסל

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה, שמרוחקת שש נקודות מהקו האדום, תנסה להבטיח באופן סופי את הישארותה בליגה כשתארח מחר במגרשה את בית"ר ירושלים (החל מ-20:15, ישיר בספורט4). בקריית שמונה רוצים לסיים את העונה בטעם טוב, אחרי שהקבוצה נכשלה במשימתה להעפיל לפלייאוף העליון ונחלה גם מספר הפסדים בפלייאוף התחתון.

הבעלים איזי שירצקי טרם החליט על זהות המאמן לעונה הבאה וגורם במועדון אישרו שגם המאמן הנוכחי תומר קשטן, נמצא בין המועמדים לעונה הבאה. קשטן שיחסר מחר את לירוי צעירי ויואל אבוחצירא הפצועים, צפוי לפתוח עם ואלון אחמדי בהרכב, לראשונה מאז התאושש האלבני מהפציעה בברכו. בקריית שמונה מרוצים מאוד מיכולתו של אחמדי וכפי שכבר פורסם, בקרוב תממש הקבוצה את האופציה על חוזהו לעונה הבאה.

במשחקים האחרונים העדיף קשטן מערך של שלושה בלמים ומחר הוא צפוי לעבור למערך התקפי יותר, עם קשר נוסף וארבעה שחקנים בחלק האחורי.
מוחמד שכר ישוב לסגל, אחרי שהחלים מפציעה בברכו, אך הוא צפוי לפתוח על הספסל.

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, קובי מור, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי, איסמעיל ריאן, לוי גרסיה, חאג'י בארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי