צפו: שער נדיר ביופיו של קריאף נתן לבית"ר 0:1 על ק"ש

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | מאור אלקסלסי

המארחת היתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח הישארות בליגה, אבל נתנה לצהובים-שחורים להכתיב את קצב המשחק והקפטן נתן לקלינגר, שחזר לעמוד על הקווים, ניצחון עם פצצה לחיבורים בדקה ה-48

(גודל טקסט)

בזמן שאשדוד וסכנין נלחמות על חייהן, ומכבי פתח תקווה מתקרבת במהירות מסוכנת לקו האדום, גם עתידה של קריית שמונה עוד לא הוכרע. הצפוניים אירחו הערב (שבת) את בית"ר ירושלים ונכנעו 1:0, מה שאומר שהם עדיין בסכנת ירידה.

בית"ר, עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד וניר קלינגר שחזר לקווים לצד ניסן יחזקאל, סוף סוף נראית כמו שהאוהדים שלה רוצים שהיא תיראה. עדיין אין מאמן לעונה הבאה, והעתיד תחת ניהולו המקצועי של בניון עדיין לא ברור, אבל לפחות ניצחונות וכדורגל התקפי הקבוצה שלהם מביאה. בשבוע הבא אשדוד מגיעה לטדי, והקהל בוודאי ירצה לראות את הקבוצה מעיר הנמל יורדת ליגה באופן רשמי.

הפעם זה נגמר רק עם שער אחד. אחרי מחצית ראשונה מאופסת ודי חלשה, בה הקבוצות התרכזו בעיקר בלהעביר מסירות קצרות במרכז המגרש, האורחים עלו רעננים מההפסקה. שלוש דקות חלפו ואופיר קריאף קיבל כדור נהדר קרוב לרחבה, זרק שני בלמים הצידה ושחרר טיל מרהיב לחיבורים. קריית שמונה, שדווקא היתה הטובה יותר בחלק הראשון של המשחק, לא הצליחה להתאושש מהספיגה.

קריאף ובניון חוגגים. האחד יהיה הקפטן של השני בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)
קריאף ובניון חוגגים. האחד יהיה הקפטן של השני בעונה הבאה? (מאור אלקסלסי)

בכלל, הקבוצה של תומר קשטן לא נראתה כאילו היא מודעת לעובדה שהפסד נוסף, בתוספת כמה תוצאות של קבוצות אחרות, יכול להביא אותה למחזור הסיום כשהיא מועמדת לירידה. רעננה תגיע למגרש הצפוני בשבוע הבא, וכולם יודעים שנגד קורצקי הכל יכול לקרות.

הרכבים
קריית שמונה: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, קובי מור, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי, איסמעיל ריאן, לוי גרסיה, חאג'י בארי.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אור זהבי, טל בן חיים, טל כחילה, עוז ראלי, אופיר קריאף, גדי קינדה, יוסי בניון, אפונסו טיירה, פרד פלומיין, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי