איביץ': "משחק שנרצה לשכוח". אביטן: "לא מדבר על השיפוט"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב הודה שקבוצתו לא שיחקה טוב, למרות הניצחון 0:1 על חדרה: "מי שלא נלחם, לא מגיע לו לנצח". דור פרץ: "רוצה מאוד לעשות היסטוריה". מאמן הקבוצה המפסידה: "צריך תעצומות נפש לא לדבר על מה שקרה"

(גודל טקסט)

זה היה קשה, ולא עם כדורגל מזהיר, אבל מכבי תל אביב הוסיפה הערב (שבת) עוד ניצחון לרשימה הארוכה העונה עם 0:1 על הפועל חדרה בזכות שער של דור פרץ בדקה ה-95.

המאמן ולדימיר איביץ' הכיר ביכולת החלשה של שחקניו: "זה משחק שאנחנו נרצה לשכוח מהר ככל האפשר, לא ככה שיחקנו כל העונה. זה אחד המשחקים הגרועים שלנו. אבל זה סוף העונה ואנחנו לא רוצים לתת תירוצים, אבל במשחק כזה חשוב לקחת את הנקודות".

לסיים את העונה ללא הפסד: "זה חשוב לכולנו לא להפסיד, אבל כל משחק יהיה קשה. אנחנו נצטרך להילחם ולתת הכל כדי לנצח בכל המשחקים. כל קבוצה רוצה לנצח ולקחת נקודות, ומי שלא נלחם לא מגיע לו לנצח. אמרתי מההתחלה, אנחנו נשחק כדורגל טוב לאורך כל העונה".

דור מיכה.
דור מיכה. "אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה" (דני מרון)

האם יביא שחקנים למוקדמות ליגת האלופות במקום גולסה וניקוליץ' הפצועים: "אני מקווה שגולסה וניקוליץ' יהיו מוכנים, יש עוד זמן עד אז. נראה כשהמשחקים יתקרבו".

כובש שער הניצחון דור פרץ סיפר: "כיף שסיימנו עם ניצחון, זה היה משחק פחות טוב שלנו. אני חושב שהיכולת שלנו לא מספיק טובה, זה לא משהו שאנחנו רוצים להראות. אבל חשוב לנצח ולהמשיך הלאה. גם אני ושאר השחקנים מרגישים שזה לא היה משחק טוב, אבל סיימנו עם שלוש נקודות וזה הכי חשוב".

גם פרץ התייחס לאפשרות של "בלתי מנוצחים" ואמר: "אני מאוד רוצה לעשות היסטוריה, ונעשה הכל כדי לסיים את העונה ללא הפסד. אני עוד לא מסכם את העונה. יש עוד ארבעה משחקים ואחר כך אני אסכם את העונה שלי".

דור פרץ.
דור פרץ. "עוד לא מסכם את העונה" (דני מרון)

מאמן חדרה ניסו אביטן אמר בסיום: "אני גאה בשחקנים שלי היום, עשינו משחק טוב. השליטה בכדור היה של מכבי תל אביב, אבל היינו יותר מסוכנים. היינו צריכים לנצח, זה לא קרה וספגנו בסיום, זה מה שקורה".

החלטות השופט השנויות במחלוקת: "צריך הרבה תעצומות נפש לא להגיד כלום על השיפוט, אבל אני עשיתי את זה כל העונה ואני אעשה את זה גם עכשיו. תשפטו בעצמכם אם היה צריך להחליט מה שהחליט".

"היו לנו מספיק הזדמנויות להכריע את המשחק הזה. הוכחנו לכל אלה שחשבו שחדרה לא ראויה לפלייאוף העליון שאת הכל לקחנו בזכות. הגענו לפה בעבודה קשה מאוד, ואם יש שדבר אחד שאני מבקש זה שיתנו לחדרה את הכבוד שמגיע לה".

אביטן.
אביטן. "הוכחנו שחדרה ראויה לפלייאוף העליון (דני מרון)

"אנחנו בעיקר מתוסכלים", סיים אביטן, "בשבוע שעבר התחלנו רע מאוד ובמחצית השנייה חזרנו וכמעט הוצאנו משהו. גם היום אחרי משחק הקרבה טקטי וטוב, השחקנים נתנו עבודה קשה ובסוף שוב יצאנו בלי כלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי