צפו בתקציר: גאנם כבש במספרת מרהיבה, 1:2 לרעננה על הפועל ת"א

קייס גאנם, בן והבה, אור דסה
קייס גאנם, בן והבה, אור דסה | אריאל שלום

ביצוע מרהיב של החלוץ (56) ונגיחה של עידו לוי (62) מחקו שער מוקדם של לקס (16) והשאירו את קורצקי רשמית בליגת העל. רפואה רחוק חמש נקודות מאשדוד שמתחת לקו האדום כשנותרו עוד שני מחזורים

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

כדורגל גדול לא קיבלנו הערב (שבת) באצטדיון רמת-גן, אך מועמד ודאי לשער העונה היה גם היה. ניר לקס העלה את הפועל תל אביב ליתרון (16), אבל הרגע הגדול של המשחק הגיע בדקה ה-56 כאשר קייס גאנם כבש במספרת מרהיבה. שש דקות לאחר מכן הפועל רעננה ביצעה מהפך מראשו של עידו לוי והבטיחה רשמית הישארות בליגה עם 1:2 יקר בסיום.


הפועל ת"א פתחה את המשחק בצורה טובה יותר ובדקה ה-16 היא עלתה ליתרון לאחר שהקפטן אוראל דגני הכניס כדור עומק ללקס שהתכבד בשער הבכורה שלו העונה וסידר לאדומים 0:1 בהפסקה.


רעננה לא נבהלה, עלתה לחצי השני נחושה יותר ובדקה ה-56 קיבלנו את אחד הרגעים הגדולים של העונה: עדי נמני העביר כדור רוחב לגאנם, שהקפיץ לעצמו את הכדור ושלח מספרת מרהיבה לרשת. איזה ביצוע מדהים של החלוץ הצעיר. שש דקות בבלד חלפו והקבוצה מהשרון הפכה את התוצאה כאשר כדור חופשי מדוד של אור דסה מצא את עידו לוי חופשי ומאושר בתוך הרחבה והבלם נגח בקלות לרשת וקבע את תוצאת המשחק.


כאשר נותרו עוד שני מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון, הפער בין הפועל תל אביב לאשדוד שניצבת מתחת לקו האדום עומד על חמש נקודות מה שאומר שהאדומים עדיין בסכנה. בשבוע הבא תארח החבורה של קובי רפואה, שלא ניצחה כבר ארבעה משחקים ברציפות, את בני סכנין ובמחזור הסיום היא תתארח אצל מכבי פתח תקווה וגיא לוזון. 



שער מהסרטים. קייס גאנם (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי