לוזון: "אין לי הסבר, חזרנו לתופת". בוחבוט: "מאמינים שאפשר להישאר"

גיא לוזון לחוץ
גיא לוזון לחוץ | עדי אבישי

מאמן מכבי פתח תקווה אחרי ה-3:0 לאשדוד שסיבך את קבוצתו במאבק הירידה: "בחלומות הכי שחורים שלנו לא חשבנו שנבוא למשחק כל כך נרפים". המאמן המנצח: "נשמח היום, נאכל מופלטה ומחר נתכונן כבר לבית"ר"

(גודל טקסט)
רבים לא האמינו, אך מ.ס אשדוד נמצאת חזק בתמונת ההישארות בליגת העל. הערב (שבת) הביסו החניכים של אבי בוחבוט ומשה אוחיון את מכבי פתח תקווה 0:3 בחוץ והפער בין הקבוצות עומד על שתי נקודות בלבד כאשר נותרו עוד שש בקופה. דין דוד (19), שגיב יחזקאל (31) ועצמי של עומר דנינו (48) השאירו את גיא לוזון המום.


אבי בוחבוט המאושר סיכם: "לא הייתי אומר מראש שננצח 0:3, אבל כן הייתי אומר שאנחנו נבוא לתת משחק טוב והתקפי על מנת לנצח. החבר'ה נתנו משחק יוצא מן הכלל, נתנו להם בהפסקה דגש לעשות מעברים במחצית השנייה ואני שמח שגם כבשנו. היינו יכולים להבקיע יותר, אבל נסתפק בזה. ברור שאנחנו מאמינים שאפשר להישאר בליגה, אני ומשה עובדים מסביב לשעון בשביל להחדיר בשחקנים שאפשר לעשות את זה. אנחנו מכבדים את כל מי שאומר דבר כזה או אחר, אבל אנחנו באים לעבוד ולהחדיר בשחקנים אמונה".


בוחבוט הוסיף: "עברנו שבוע לא קל ואני חושב שהחבר'ה עשו פה מהלך גדול היום. אני יכול להגיד עכשיו שהמשחק מול סכנין, אפילו נקודה, היה חשוב מאוד. נשמח היום, נאכל מופלטה ונתכונן למשחק מול בית"ר ירושלים. מבחינתי זו סגירת מעגל כי אני אימנתי את יוסי בניון במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, הוא התחיל אצלנו ואני הייתי חלק מהמסע המופלא שלו. זו הזדמנות לומר לו תודה רבה על הכדורגל שהוא הציג, אבל עכשיו אני רוצה לנוח ולא לדבר על בית"ר ירושלים".



שחקני אשדוד חוגגים על מכבי פתח תקווה במושבה (עדי אבישי)


גיא לוזון המאוכזב הסביר: "כרגע אין לי הסבר מדויק להגיד לכם מה היה פה. בחלומות הכי שחורים שלנו לא חשבנו שנבוא למשחק כל כך נרפים. אשדוד ניצחה בכל קרב ובכל מאבק, אבל אין לנו מה להוריד את הראש, אנחנו צריכים להסתכל לעבר המשחק הבא שהוא בעצם משחק על העונה שלנו. אני חושב שהגול של אשדוד, דווקא אחרי דקות לא רעות שלנו, הרים אותם והוריד אותנו, אבל זאת כבר היסטוריה ועכשיו אנחנו עם הפנים למשחק הבא".


לוזון המשיך: "בסכנין הצלחנו לחזור מפיגור, היום לזה לא קרה, אבל צריך לומר את האמת – אשדוד הייתה טובה יותר וניצחה בצדק. אנחנו מסובכים מהרגע שהגעתי, זה לא חדש. חזרנו לתופת וכמו שנכנסו לשם נצטרך לצאת משם במחזור הבא. משחק ההגנה שלנו בירידה בשבועיים האחרונים ונצטרך לשפר אותו באימונים".


שגיב יחזקאל שכבש ובישל אמר בסיום: "סוג של חזרנו לחיים. עוד לא עשינו צעד כל כך משמעותי, נותרו עוד שני משחקים ונעשה הכל בשביל להבטיח הישארות. הגענו מוכנים, אנחנו שמחים על ניצחון,  כולם רצו ועבדו והפנים כבר קדימה. אי אפשר להסתכל אחורה על סכנין, אין מה להצטער, יש לנו שני משחקים שאנחנו חייבים לנצח בהם ואנחנו נשתדל לעשות את זה".על בית"ר בשבוע הבא: "בכל משחק אנחנו באים במטרה לנצח ונגיע מוכנים גם בשבוע הבא. אני מאמין שיהיה בסדר".


 סכנת ירידה ממשית. מכבי פתח תקווה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי