קלינגר חזר לקווים: "לאמן את ק"ש בעונה הבאה? הכל יכול להיות"

ניר קלינגר עם ניסן יחזקאל
ניר קלינגר עם ניסן יחזקאל | מאור אלקסלסי

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-0:1 על היריבה הצפונית: "מה שצריך לקרות יקרה". על השער המרהיב של קריאף: "מדהים". ניצן: "מאמין שהדברים יסתדרו לטובתי". קשטן: "גזרנו על עצמנו עוד שבוע של מתח"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים חזרה הערב (שבת) מקריית שמונה עם שלוש נקודות אחרי 0:1 והיא עם הפנים לקראת משחק הפרישה של יוסי בניון בשבוע הבא בטדי נגד מ.ס אשדוד.

המאמן ניר קלינגר חזר לקווים אחרי חודש היעדרות בגלל בעיה רפואית וחזר לחייך. "קיבלתי מתנה יפה בצורת ניצחון ותודה לשחקנים", אמר קלינגר. "היה שער מדהים של אופיר, אין מה לפרשן יותר מדי".

על האפשרות שיריבתו הערב תהיה קבוצתו בעונה הבאה, קלינגר אמר: "קריית שמונה? הכול יכול להיות, מה שצריך לקרות יקרה. אם בביתר ירושלים או אם בקריית שמונה. וכן, אני מאמין שקריית שמונה תישאר בליגה".

בשבוע הבא קלינגר יוכל לעזור לקבוצה שאולי תהיה תחנתו הבאה: "אין ספק שאשדוד ערבבה את הקלפים והכדורים אחרי נצחונה על מכבי פתח תקווה, ועלינו להיפגש איתם בשבוע הבא. יהיה מעניין". לפני שהתחמק ממתקפת החרקים שנחתה על המגרש בקריית שמונה, קלינגר פירגן לעוזרו על עבודתו בתקופה שבה היה בחופשת מחלה: "ניסן עשה לעצמו שירות גדול בתקופה האחרונה. הוא מאמן ראוי".


שחקני בית"ר ירושלים מברכים את קריאף לאחר הביצוע המדהים (מאור אלקסלסי)

שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן, לא חגג בהתלהבות יתרה את הניצחון על האקסית: "אני לא נהנה לראות את קריית שמונה במאבקי התחתית, אבל אני במקום אחר והשגנו ניצחון חשוב, נשאר לנו לשמור על המקום השביעי". בהתייחסו לעתידו אמר ניצן: "אני מאמין שהדברים יסתדרו לטובתי. מה שיהיה, יהיה. זו המנטרה שלי".

בצד המפסיד, היה מעט משונה לצפות בחלוץ הקריה שמעון אבו חצירא יורד מחויך מכר הדשא כשהוא מחובק עם יוסי בניון. תומר קשטן, שכבר ראה את הארץ המובטחת אחרי הניצחון במחזור הקודם, שוב בסכנת ירידה: "לא היינו מספיק שקטים בפעולה האחרונה, גזרנו על עצמנו עוד שבוע של מתח, נצטרך לעשות את זה בדרך הקשה בשבוע הבא נגד רעננה. נפלנו בגישה, והפסדנו. אנחנו אחראים לכך, האחריות שלי שזה לא עבד. העתיד שלי לא רלוונטי כרגע, התוצאות של הקבוצה יותר חשובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי