לחץ עצום בפתח תקווה: "לאף אחד פה לא אכפת, פשוט קפאנו"

שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים
שחקני מכבי פתח תקווה מאוכזבים | עדי אבישי

המלאבסים התקרבו שתי נקודות מהקו: "אולי הקבוצה הכי גרועה בשנים האחרונות". לוזון שניסה לעודד ("לא הזמן להוריד את הראש"): "לא באתי לקבוצה שרצה לאליפות. הלחץ בתחתית תמיד היה". סיסוקו עשוי שלא להישאר

(גודל טקסט)

הלם גדול במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד אמש (שבת) 0:3 למ.ס אשדוד, שסיבך את הקבוצה והקטין את הפער מהקו האדום לשתי נקודות בלבד, שני מחזורים לסיום העונה. במלאבס רצו מאוד לנצח אתמול על מנת להוריד את המסך על עונה שהחלה במאבקי פלייאוף עליון והסתיימה בקרבות תחתית, אך קברו לעצמם בור עמוק יותר וכעת הם יצטרכו לעשות את העבודה בשני המשחקים האחרונים נגד הפועל חיפה והפועל תל אביב.

"לאף אחד לא אכפת", אמר גורם במועדון. "ראו ב-0:3 איך אשדוד המשיכו להילחם ואנחנו קפאנו. זה עצוב להגיד אבל זו אולי הקבוצה הכי גרועה שהייתה פה בעשר השנים האחרונות".

גם שחקנים במועדון לקחו קשה את ההפסד: "מה שעצוב הוא שאפילו תיקו היה מבטיח לנו הישארות כמעט סופית. יואב ג'ראפי בכלל לא נגע בכדור, יותר מזה כבר שני מחזורים רצוף שהשוערים שנגדנו בקושי נוגעים בכדור. קיבלנו גול ופתאום קפאנו".

שחקני מכבי פתח תקווה.
שחקני מכבי פתח תקווה. "כבר שני מחזורים שהשוערים נגדנו לא נוגעים בכדור" (עדי אבישי)

בסיום המשחק ניסה המאמן גיא לוזון לעודד את השחקנים כשאמר להם: "זה לא הזמן להוריד את הראש. אנחנו חייבים להמשיך הלאה ולהרים את הראש".

"יש לי עם מי לצאת למלחמה" אמר לוזון בסיום. "השחקנים עם הכי הרבה אופי יהיו במגרש במשחק הבא".

ההסתבכות: "כשהגעתי לקבוצה, היא הייתה במצב של שלוש נקודות מהקו האדום ועכשיו הפער הוא שתיים. זה לא שהגעתי לקבוצה שרצה לאליפות והפכה למועמדת לרדת ליגה. הלחץ בתחתית תמיד היה. אם עשיתי טעות שבאתי? זה לא רלוונטי מה היה. רלוונטי מה עכשיו. אני והשחקנים עכשיו צריכים להשאיר את הקבוצה בליגה. אנחנו עדיין מעל הקו האדום והדברים תלויים בנו".

לוזון.
לוזון. "הדברים תלויים בנו" (עדי אבישי)

בפתח תקווה קיימת ביקורת גדולה גם על הזרים, כאשר אתמול הביקורת הייתה מכוונת במיוחד למגן הימני עיסא סיסוקו. "היה לו חלק בכל השערים שספגנו", אמרו במועדון. למרות שבמועדון תכננו לממש את האופציה ולהשאיר את המגן לעונה נוספת, בתקופה האחרונה לאור הירידה ביכולתו מסתמן כי שני הזרים היחידים אותם ישאפו במועדון להשאיר הם תומאש סיבוק וארמנדו קופר. בנוסף, בקבוצה מאוכזבים גם מהגישה אותה מפגין הריסון מנזלה שנכנס כמחליף, כשבמהלך השבוע גם המאמן גיא לוזון הכניס את השחקן למספר שיחות אישיות. הקשר פרנק במבוק, שבדיקת האולטרסאונד שלו לא הצביעה על פגיעה חמורה במפשעה, חש מיחושים באזור ולכן הוחלט ברגע האחרון שלא יהיה בסגל.

בינתיים, ובשביב של תקווה לקראת העונה הבאה, בפ"ת הגיעו לסיכום עקרוני עם קשר בני סכנין פיראס מוגרבי, שבמידה והמלאבסים ישרדו בליגה צפוי לשחק בקבוצה בשנתיים הבאות. בפתח תקווה צפויים לשלם על פי ההערכות כ-70 אלף שקלים לחודש לקשר, שמשתקם מקרע ברצועה הצולבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי