בוחבוט: "הגיע הזמן שהקבוצה תתפוצץ, אשדוד בדרך הנכונה"

אבי בוחבוט עם משה אוחיון
אבי בוחבוט עם משה אוחיון | עדי אבישי

אחרי ה-0:3 הענק על מכבי פ"ת, מאמן מ.ס. אשדוד אופטימי לקראת שני המחזורים האחרונים של העונה: "אי אפשר שלא לחשוב מה היה קורה אם לא הפנצ'ר נגד סכנין". שגיב יחזקאל: "כרגע זה פחות טקטיקה ויותר מלחמה"

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד הותירה לעצמה תקווה לעונה נוספת בליגת העל, לאחר ניצחון חוץ גדול באצטדיון המושבה 0:3 על מכבי פתח תקווה, שני מחזורים לסיום העונה.

כבר לאורך אימוני ההכנה למשחק הדביקו המאמנים אבי בוחבוט ומשה אוחיון את השחקנים באמונה שהקבוצה יוצאת לנצח את מכבי פתח תקווה, ולפני היציאה לאצטדיון צפו השחקנים והצוות המקצועי בחדר ההלבשה בקטעי וידאו מלפני עשור ומעלה ממשחקי הישרדות של הקבוצה בליגת העל ובשערי ההצלה של המאמן משה אוחיון.

גורם במועדון: "מאז הגיעו אוחיון ובוחבוט לעמדת המאמנים, קיימת רוח חדשה במועדון ובכל אימון קיימת התקווה. בכול מצב, אם נמשיך בליגת העל או נרד לליגה הלאומית, הצמד בוחבוט את אוחיון ימשיך להיות על הקווים".

בוחבוט ואוחיון.
בוחבוט ואוחיון. "יישארו באשדוד בלי קשר" (עדי אבישי)

אבי בוחבוט אמר: "הגיע הזמן שהקבוצה תתפוצץ בזמן ובמקום הנכון. ידענו לאורך השבוע להתמקד במשחק הזה וכולנו מאושרים שזה הצליח. התרכזנו בדברים החשובים ואת הדברים הלא טובים הזזנו הצידה. הייתה דילמה גדולה ולא פשוטה אם לתת לרומן הבראן לשחק, ובסוף החלטנו לתת לו לשחק. אם מקרה התהפכות הרכב היה בדצמבר-נובמבר, הבראן לא היה משחק יותר לאחר מקרה כזה. ראינו את המחויבות שלו למועדון ולשחקנים וההחלטה הייתה להיענות לו וכך היה".

"לא האמנתי שהמשחק יהיה קל, ועכשיו אני יכול להגיד שאם לא היה הפנצ'ר נגד בני סכנין בבית והיינו משיגים אפילו נקודה הסיפור היה אחרת. לא צריך להלחיץ את השחקנים, כי אשדוד בדרך הנכונה".

המשחק הבא נגד בית"ר ירושלים בטדי: "ההכנות למשחק יהיו בדיוק כפי שהתכוננו נגד מכבי פתח תקווה ועירוני קריית שמונה. אנחנו יודעים שבסיום העונה קבוצות שצריכות את הנקודות גם לוקחות אותן. יש לנו צוות אימון, ויחד עם משה אוחיון אנחנו נותנים כתף אחד לשני למען המועדון".

שגיב יחזקאל.
שגיב יחזקאל. "כל מי שיעלה על המגרש ייתן הכל" (עדי אבישי)

שגיב יחזקאל: "לא ציפינו לתוצאה כזאת, ואנחנו שמחים על שלוש הנקודות החשובות אשר פותחות את מאבק ההישרדות. יש עוד שני משחקים מאוד קשים, וכל מי שיעלה למגרש ייתן את הכול כדי לנצח. הגעתי לאשדוד לאחר שהשתלבתי פחות בבני יהודה ודברים כאלו קורים. אני לוקח בשתי ידיים את ההזדמנות מאשדוד במלחמת הקיום בליגה, ומה שנותר זה פחות טקטיקה ורק מלחמה כי זה החיים כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי